Nya Eldar Wraithknight
Re: Nya Eldar Wraithknight
Av bilderna på GWs hemsida är den hiskeligt stor och jag tror att all proxning åt olika håll bara blir larvig. Skillnaden på Wraithknight och alla andra stora grejer i Eldars styrkor är nog för stor.
840:- dessutom. Nice. I prisklass och nästan i storleksordning som en Super heavy/Gargantuan Creature skulle jag säga (ca 22cm hög). Innan vi vet ordet av har 40K blivit Apocalypse med Flyers, Fortifications och enorma Walkers...
840:- dessutom. Nice. I prisklass och nästan i storleksordning som en Super heavy/Gargantuan Creature skulle jag säga (ca 22cm hög). Innan vi vet ordet av har 40K blivit Apocalypse med Flyers, Fortifications och enorma Walkers...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Efter att ha sett biderna på GW:s hemsida så tycker jag att wraithguards och sniperkaraktären är riktigt snygga. Övriga karaktärer helt OK. Flygarna är det inget fel på men de känns ändå lite "meh". De borde skilja sig mer från en Razorwing.
Och wraithknighten... Tja... Den såg vettigare ut målad i andra färger. Men jag tycker inte att den hör hemma i vanliga 40k.
Undrar förresten vad orkerna kommer att få för gigantomodell... En jättesquiggoth? En Waaaghknight? Eller är GW kanske bara lata och slänger in stompas i codexen?
Och wraithknighten... Tja... Den såg vettigare ut målad i andra färger. Men jag tycker inte att den hör hemma i vanliga 40k.
Undrar förresten vad orkerna kommer att få för gigantomodell... En jättesquiggoth? En Waaaghknight? Eller är GW kanske bara lata och slänger in stompas i codexen?
Nya Eldar Wraithknight
Stompas och Baneblades i codex är högst troligt. Smidigt när det redan finns modeller till dem liksom 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- Lottomannen
Får saker som är so "Ork" som en Stompa eller tre 
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Hoppas den är ett Monstrous Creature med Toughness och inte ett fordon.endummen skrev:Sweet baby jesus! Wraithknighten är hutlöst stor!
Skitroligt att käka upp den med ett gäng hormagaunts.
Du kanske är 20 meter hög men vi förgiftar dina fotknölar!!
de kanske har tänkt till och gett den samma regel som tomb stalkern har. man kan alltid hoppas.
Ja' än't bittä'!
Och vilken regel är det då?Halvar skrev:de kanske har tänkt till och gett den samma regel som tomb stalkern har. man kan alltid hoppas.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Chaos4reaL
Den ska ha W 6 T 8 sv 3+!!!Captaingallas skrev:Hoppas den är ett Monstrous Creature med Toughness och inte ett fordon.endummen skrev:Sweet baby jesus! Wraithknighten är hutlöst stor!
Skitroligt att käka upp den med ett gäng hormagaunts.
Du kanske är 20 meter hög men vi förgiftar dina fotknölar!!
Känns som poisen är the way to go mot denna besten. Heja nurgle!
Shuriken verkar bli bra. Fleshbane och 6 or räknas som AP2.
Senast redigerad av 1 Chaos4reaL, redigerad totalt 26 gånger.
Nya Eldar Wraithknight
Immun mot S4 är riktigt gay, det vet jag som spelar mycket med Iron Arm 
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen