Codex Grey Knights
Re: Codex Grey Knights
Den syns väl i bakgrunden höger om Stormraven på gruppbilden? 
den är helt jäkla sjukt stor, samma size som en trygon helt klart.. Zomar man lite på grup bilden syns det tydligt hur stor den är:
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
"look at the size of that thing!"
"that's no moon.. it's a battle station"
för övrigt: kommer inte storm raven:en med en likadan flyg-bas och flyg-pinne som vendettan?
"that's no moon.. it's a battle station"
för övrigt: kommer inte storm raven:en med en likadan flyg-bas och flyg-pinne som vendettan?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Tittar man på bredden mellan fötterna så ser ju Dradknighten iaf inte ut att kunna stå på en 60mm
En bild säger mer än 1000 kaniner
Jo, men det ser mycket coolare ut om man modelloptar sina flygare inför fotosessioner.L3go skrev:för övrigt: kommer inte storm raven:en med en likadan flyg-bas och flyg-pinne som vendettan?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- speedfreek
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om en figur som ser ut som en mangamongogubbe med en blå spade.
Iiiik! Kommer ju att få skämmas som kniggitspelare! Ser förjävligt ut - räckte det inte med Stormravens?
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Men du får ju Grey knights i plast ju! Det är ju alltid något.Bulgrim skrev:Iiiik! Kommer ju att få skämmas som kniggitspelare! Ser förjävligt ut - räckte det inte med Stormravens?
Jag har alltid velat bygga något av de lego-robotarna som säljs. Nu finns det något lämpligt! Synd att intresset för övriga deamonhunters är svalt från min sida.
Får dreadknighten åka stormraven?
Vänta ett tag nu, det är GW det är klart han får.
Vänta ett tag nu, det är GW det är klart han får.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"