Visst är det lite surt när de gör finecast av gamla fula modeller. Men det här måste ju vara rekord, om inte minnet sviker så är detta en 2nd ed lord?imp skrev:Det mest störande av allt är ju att de släppt en jättegammal Lord i fine cast
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1380050a
Necrons
Re: Necrons
Jag må dock säga att just den lorden va rätt ok. Utseendemässigt dvs. så kan förstå varför dom ville tjäna lite pengar på den molden.
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf
Verkligen kul att Necrons fått så många nya enheter! Hoppas att de kommer till användning också. 
Om någon springer på min blå/grå Necrons-armé som varit ute i flera år och snurrat, så kan jag tänka mig att få tillbaka den.
Om någon springer på min blå/grå Necrons-armé som varit ute i flera år och snurrat, så kan jag tänka mig att få tillbaka den.
Ingen som hittat ett läckt codex än? De borde ju finnas någon på vift ute i världen vid det här lagret (de släpps ju officiellt redan nästa vecka!!)
Alexander Merinen
Warp spiders är väl äldre (om de inte fått en ny nästan lika men fulare uppdatering som de andra aspekterna).
Warpspiders har hängt med sen 2:nd Edition är dock osäker på om deras Exarch kom i 2:nd eller 3:d Edition!eldrak skrev:Warp spiders är väl äldre (om de inte fått en ny nästan lika men fulare uppdatering som de andra aspekterna).
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Exarchen fanns i 2nd ed.MrCheeze skrev:Warpspiders har hängt med sen 2:nd Edition är dock osäker på om deras Exarch kom i 2:nd eller 3:d Edition!eldrak skrev:Warp spiders är väl äldre (om de inte fått en ny nästan lika men fulare uppdatering som de andra aspekterna).
- speedfreek
Och Wraithguards är GWs just nu äldsta modeller som fortfarande säljs precis som förr, men vad har något av det med Necrons att göra?