Nya Eldar Wraithknight
Nya Eldar Wraithknight
WTF!!!
Ska de behålla designen på jetbikes?? Är de fulla på riktigt?!
Eller säljer de bara av gammalt innan en ny version kommer?
- speedfreek
- Lottomannen
Re: Nya Eldar Wraithknight
Det är ju den modellen de skulle bytt ut först av allt.MITTZ skrev:WTF!!!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
-
Flygmaskin
Hmm, kan nog erkänna att jag är en sucker på nuvarande designen med sköna sitta-rak-i-ryggen-sadlar. De borde dock ha bytt ut själva förarmodellen.
Människomat, till exempel spannmål.
Vet du vad den kommer att kosta i poäng också, typ?Chaos4reaL skrev: Den ska ha W 6 T 8 sv 3+!!!
-
Chaos4reaL
Hoppas inte Wraihknighten kan få ironarmFlogger skrev:Immun mot S4 är riktigt gay, det vet jag som spelar mycket med Iron Arm
-
Claimh_Solais
Lottomannen skrev:Det är ju den modellen de skulle bytt ut först av allt.MITTZ skrev:WTF!!!
Det är nog så att dom fokuserar på nya enheter först som ej har modell (jätte robot o ett plan) för iom stämningen av chapterhouse studios så kan GW inte ha en enhet i codexen utan modell för då är det fritt fram för andra (enligt lag) att göra en sådan enhet...
Vi mins alla thunderwolves ...rätt många företag gjorde vargryttare innan GW fick ut sina ..
Tror vi kommer se mycket nya codexar och kanske 3-4boxar vid varje släpp , sen kommer det nog komma mycket mer waves av modeller ..faktiskt ett bra system enligt mig
Nya Jetbiks är jag övertygad att vi kommer se , samma med mutilators+ obliterators plastbox till Chaos väldigt givet (varför annars göra en kass finecast version av en redan existerande enhet bara med andra vapen?)
Eldar är även en armé i behöv av mycket nya plast kits så tror vi kommer se 1-2 waves i med modeller i framtiden
Va? Alla shuriken-vapen? Det låter rätt osannolikt.Chaos4reaL skrev:Shuriken verkar bli bra. Fleshbane och 6 or räknas som AP2.