Forgeworld Nyheter!
Re: Forgeworld Nyheter!
Jag skulle också vilja veta om de stora demonerna är med där i, så du får gärna berätta när du vet 
Boken är påväg 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Allt finns med!
Man kan få in väldigt många renegades om man inte uppgraderar militia training på sina units.
Renegade griffons finns med och köps nu squadrons om 1-5 för 35p styck.
Man kan få in väldigt många renegades om man inte uppgraderar militia training på sina units.
Stordemonerna också!?lonestar skrev:Allt finns med!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Alla demoner från FW, stora som små, spined beast, giant spawn. Jag tror inte något är lämnat ur boken. Även vissa heresy-tanks är med.
Finns en lista med en massa fluff-uppgraderingar till tanks och walkers i slutet av boken med.
Finns en lista med en massa fluff-uppgraderingar till tanks och walkers i slutet av boken med.
lonestar skrev:Alla demoner från FW, stora som små, spined beast, giant spawn. Jag tror inte något är lämnat ur boken. Även vissa heresy-tanks är med.
Då är den beställd...
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Forge World fortsätter pumpa ut knights:

Gasmask?
Såg väldigt mycket ut som en Slaanesh-knight...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...