6th edition rumours

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Excessus

Re: 6th edition rumours

Inlägg av Excessus »

EyeGuy skrev:
Max skrev:Men vi lär ju märka när erratan kommer.
Errata på rykten? d:
Erratan på de här ryktena kommer i en bok som kallas "Warhammer 40,000 6th edition"... :)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Max skrev:Ja, men det står att dom kan utdela instant death med ett test så som forceweapons fungerar. Instantdeath regeln är ju ingen del av pw regeln. Men vi lär ju märka när erratan kommer.
Max!

Max

Inlägg av Max »

Det dom pratar om som fw nämner är eldars witchblades som skall ändras med en stor errata som kommer samtidigt som regelboken. Som kommer till alla armeböckerna... Där typ hela andra länken var ett exempel på.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Max skrev:Det dom pratar om som fw nämner är eldars witchblades som skall ändras med en stor errata som kommer samtidigt som regelboken. Som kommer till alla armeböckerna... Där typ hela andra länken var ett exempel på.
Fast på slutet säger han ju att han inte har fått någon errata-info... Witchblades är för övrigt definierade i regelboken just nu.

EyeGuy

Inlägg av EyeGuy »

Excessus skrev:
EyeGuy skrev:
Max skrev:Men vi lär ju märka när erratan kommer.
Errata på rykten? d:
Erratan på de här ryktena kommer i en bok som kallas "Warhammer 40,000 6th edition"... :)
Touché! (;
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."

WarriorsOfTheLight

Inlägg av WarriorsOfTheLight »

Jag tycker det ser ganska bra ut... Men jag är ju ganska ny till 40k så jag vet inte så mycket.
"We make you look like grots"

Stefan-RT

Inlägg av Stefan-RT »

Blir nog skitkul! Kanske 40k toppen whinar o slutar precis som i fantasy.

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

jag skulle tro att nya fantasy är det bästa som hänt privater press. Om nya 40k blir lika bra som fantasy så kommer det att slå det.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Elrik

Inlägg av Elrik »

Jeppa har målat en warmachine-figur...
"Dom kallar mig Gud."

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Detta är första gången jag råkar titta i den här tråden och det bara för att jag var nyfiken på vad Erik hade för klokt att säga.

Men det var Jeppa som sa det.
Kom ihåg var ni läste det först...

Skriv svar