VI

Har du hört det senaste från GW?
egge

Re: VI

Inlägg av egge »

Så vi har tre klasser på spelare?

Gamers är töntar med riktigt mycket för mycket pengar.

Collectors är killar med för mycket fritid och inte vill ha något socialt ut med spelet så de kan lägga mer pengar på boken.

Om vi plockar bort alla som samlar på spelet och de som spelar spelet...vilka är kvar?

Vanliga boken - för folk som inte finns.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Yabob

Inlägg av Yabob »

Jag ska rätta mig själv gällande Psychic Powers... hur många man får om man väljer att köra regelboksmagi varierar från codex till codex. En del genererar efter hur många powers man har köpt och/eller har naturligt (CSM, Eldar & Tyranids) en del genererar alltid två (BA, DA, IG, SM & SW) inklusive deras specialkaraktärer som kan trolla...... och så har vi Grey Knights som genererar lika många som sin Mastery Level (Hammerhand får inte bytas ut).

Och följande specialkaraktärer har eget antal:

Typhus: 2
Ahriman: 3
Eldrad: 4
Tigurius: 3
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den

Administrativt ansvarig för LBK

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

CP-dyra jävla böcker. Jag kommer köra PDF och byter eventuellt ut om det kommer en liten regelbok i lådan i augusti(?).

Användarvisningsbild
Seregon

Inlägg av Seregon »

[sarkasm] Ja, för 560:- för en bok du kommer ha användning för i 4-6 år är sjukt dyrt. [/sarkasm]
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Xeed

VI

Inlägg av Xeed »

Jag brukar gnälla om GWs priser men måste nog hålla med om att 560:- för regelboken är helt ok. Det som däremot gör mig lite irriterad är att jag sen måste köpa skiten en gång till om jag vill ha den digitala. Ryktena säger ju att den inte kommer samtidigt.

SnuffyN

Inlägg av SnuffyN »

Unispel.se ligger boken på 479kr med fri frakt tyckte jag mig se. Men det finns säkert billigare än där, om du orkar leta runt lite på nätet.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Ca 450 kr på Maelstrom. Problemet med att beställa den är att man sannolikt inte kommer att få den på releasedagen.

Gibber
Kontakt:

Inlägg av Gibber »

Nån som vet om Unispel har samma priser i sin butik som på sin nätsida? I så fall kan man sticka dit efter jobbet när boken släppts :)
Kan alla andra så kan väl jag också, här e min blogg: http://norderi-dekadens.se/

voigtan

VI

Inlägg av voigtan »

Gibber skrev:Nån som vet om Unispel har samma priser i sin butik som på sin nätsida? I så fall kan man sticka dit efter jobbet när boken släppts :)
det skall antony ha tror jag

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Yabob skrev:Vanliga boken: 560 kr
Collector's Edition: £80 (inget svenskt pris i tidningen)
Gamer's Edition: 920 kr
Glöm inte Pirate's Edition 0kr ;)
Alexander Merinen

Skriv svar