Har iaf satt ihop en lista till FALK turneringen om 2 veckor, får vi se vad de går för så jag får lite känn på dem inför Lincon
Nya tau
Re: Nya tau
nej, märkte det, men det kan man lösa med lite markerlights 
Har iaf satt ihop en lista till FALK turneringen om 2 veckor, får vi se vad de går för så jag får lite känn på dem inför Lincon
- bolterochkniv
när fieldar någon 9 missilsuits med vars 2 missildrones då? 72 s7 ap4 (hälften linkade) + 36 linkade s5 ap5!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOSCH!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOSCH!!!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
-
Valrosskorv
Då påpekar man att personen ifråga inte har läst FAQ:n och skrattar högljutt i dennes ansikte...bolterochkniv skrev:när fieldar någon 9 missilsuits med vars 2 missildrones då? 72 s7 ap4 (hälften linkade) + 36 linkade s5 ap5!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOSCH!!!
- speedfreek
Antar att han menar missilbredisar och isf är det ju inget problem...
-
Valrosskorv
...då sätter man sig i ett hörn och gråter.speedfreek skrev:Antar att han menar missilbredisar och isf är det ju inget problem...
Nej, man sätter sig i en Land Raider och skrattarValrosskorv skrev:...då sätter man sig i ett hörn och gråter.speedfreek skrev:Antar att han menar missilbredisar och isf är det ju inget problem...
Alexander Merinen
-
Valrosskorv
Jag tror jag gillar din idé bättre.Zurken skrev:Nej, man sätter sig i en Land Raider och skrattarValrosskorv skrev:...då sätter man sig i ett hörn och gråter.speedfreek skrev:Antar att han menar missilbredisar och isf är det ju inget problem...
Kanske har frågats tidigare, men ni som har codexen, kommer det komma några nya modeller till Kroots eller annan auxilliärras?
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Nope.Erik skrev:Kanske har frågats tidigare, men ni som har codexen, kommer det komma några nya modeller till Kroots eller annan auxilliärras?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Är lite besviken på nya tau om jag ska vara ärlig den känns lite "meh" om jag ska vara ärlig