VI

Har du hört det senaste från GW?
Emanuel

Re: VI

Inlägg av Emanuel »

Finns det något paket innehållandes alla nya tärningar templater mm. och regler så klart?
Allt som kan döda en Grey Knight måste vara brutet.

Halvar

Inlägg av Halvar »

det borde väl vara gamers enligt en oinformerad människas logik. eller så kanske det bara är med figurlådddan/lådddorna som sådant kommer.
Ja' än't bittä'!

Emanuel

Inlägg av Emanuel »

Hoppades lite på gamers ska innehålla allt man behöver. Paketpris är dock inte riktigt vad man väntar sig från GW. ;)
Allt som kan döda en Grey Knight måste vara brutet.

Halvar

Inlägg av Halvar »

£35 från wayland för boken, blir väl typ 385:- plus frakt. med många på klubben som vill ha boken kan frakten bli minimal.
edit: och förra veckan fick jag min pre-order försändelse av necron nightscythe (plus massa annat) från wayland två dagar före Nicklas som beställt sin ork bommer pre-order direkt från GW. Man kanske inte får boken samtidigt som GW-butikerna men sådär jättelångt efter tror jag inte man blir.
Ja' än't bittä'!

Mutt

Inlägg av Mutt »

Emanuel skrev:Hoppades lite på gamers ska innehålla allt man behöver. Paketpris är dock inte riktigt vad man väntar sig från GW. ;)
Påminner mig om det där drop-pod megaboxen man kunde köpa. Man fick visserligen en speciell charactär där i, men boxen kostade flera hundra mer än om man plockade ihop allt för sig med valfri charactär istället för den i megaboxen!

Användarvisningsbild
Elrik

Inlägg av Elrik »

speedfreek skrev:Jag är sjukt pepp på kort-magi.
Håller med! Jag hittade en gammal Winds of Magic-lek i min bitsbox(!) och blev sjukt nostalgisk.
"Dom kallar mig Gud."

Användarvisningsbild
Lottomannen

Inlägg av Lottomannen »

Elrik skrev:
speedfreek skrev:Jag är sjukt pepp på kort-magi.
Håller med! Jag hittade en gammal Winds of Magic-lek i min bitsbox(!) och blev sjukt nostalgisk.
Ooh, med powerkort, och dispel, och det där feta kortet..absolute power? supreme power?

Ahem, sorry. Tillbaks till ämnet
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
kombat

Inlägg av kombat »

Ultimate force hette det till 40k vill jag minnas vad det hette till fantasy kommer jag inte ihåg. Irresistable power eller nått sånt kanske

daskad

Inlägg av daskad »

Ooooooh, köra chaos och slänga in några Russar, eller varför inte en Hord av orker? :D
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Skriv svar