Nya tau
Re: Nya tau
Undra om pathfinders är i plast.
Crisis ser ut att vara lika fula som förut, kanske blir billigare per gubbe när de blir en box.
Broadside ser cool ut, förmodligen helt i resin då.
Riptide kan nog bli rätt så cool den med.
Ser lovande ut!
Crisis ser ut att vara lika fula som förut, kanske blir billigare per gubbe när de blir en box.
Broadside ser cool ut, förmodligen helt i resin då.
Riptide kan nog bli rätt så cool den med.
Ser lovande ut!
Pathfinders och Broadside lär bägge vara i plast, men Broadside ser eventuellt ut att uppgraderas till 60mm. Trist att de inte gör något med Crisis dock.
Ser fram emot bättre bilder.
Ser fram emot bättre bilder.
Detta kommer bli dyrt 
Über-suiten verkar awesome! Likaså broadsides! Nice att jag inte köpt några suits alls än just av anledningen att de troligen kommer nya suits, rätt på allt utom crisis
Über-suiten verkar awesome! Likaså broadsides! Nice att jag inte köpt några suits alls än just av anledningen att de troligen kommer nya suits, rätt på allt utom crisis
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
jag gillart!
ska hoppa på Tau tåget
ska hoppa på Tau tåget
Jävlar vilken tur jag kan ha, köpte FW broadsides, satte dem på stora baserna, medan jag satte crisis på termi-baserSeregon skrev:Broadside ser eventuellt ut att uppgraderas till 60mm.
-
bildsköne bengtsson
cris kostymernas ben ser omgjorda ut, så helt orörda är dom nog inte....
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Kul att dom inte fixar den fulaste modellen dom har i hela deras sortiment när dom har chansen. Snygga Crisis är så himla viktigt då dom är stommen i en Tau arme, (fire warriors blä blä, men det är crisis som gör jobbet). Går ju inte att spela utan dom. Tror dom hade dragit många fler nya Tau spelare med nya Crisis.
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Det här bådar gott 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Valrosskorv
Men Sister Dialogous hör väl inte till Tau? Eller har jag missat nåt?Kimich skrev:Kul att dom inte fixar den fulaste modellen dom har i hela deras sortiment när dom har chansen. Snygga Crisis är så himla viktigt då dom är stommen i en Tau arme, (fire warriors blä blä, men det är crisis som gör jobbet). Går ju inte att spela utan dom. Tror dom hade dragit många fler nya Tau spelare med nya Crisis.