Du är presenterad!

Vem är vem? Presentera dig!
Användarvisningsbild
Excessus

Re: Du är presenterad!

Inlägg av Excessus »

Namn: André Ahlbertz
Ålder: 31
Hemvist: Malmö
Förening: Ingen, jag kör solo änsålänge...
Armé: Chaos Space Marines, Alpha Legion och Thousand Sons (med ett litet litet 8-manna inslag world eaters...)
Meriter: spelat från 2nd ed(imp guard/chaos), gjorde ett uppehåll men är tillbaka för 5th ed(chaos ftw!)!
Sämsta 40k-minne: ca 75% av min Imp Guard armé dog av ett virus outbreak i ett 2nd ed slag...
Bästa 40k minne: Min hellhound exploderade mitt inne i en polares darkangels armé(2nd ed)...slaktade nästan alla hans gubbar, hahaha!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Claimh_Solais

Inlägg av Claimh_Solais »

Namn: Christoffer
Ålder: 26
Hemvist: Kristianstad-skåne
Förening: ingen
Armé: Blood angels , samt lite orks
Meriter: kan en hel det om figurmålning och målar bra om jag få säga det själv
Bästa 40k-minne: svårt att säga, har bara bra minnen allt från rykten om nya codexar , måla gubbar på balkongen en sommar kväll
spela med polare osv

daskad

Inlägg av daskad »

Namn: Felix Thuresson
Ålder: 18
Hemvist: Ulricehamn
Förening: Armagedon
Armé: Håller just nu på med en arme av Gråa Riddare, har även en ganska stor khorne/nurgle armé som jag spelar med ibland
Meriter: Har inte börjat tävla på några konvent än och har än så länge inte gått så jätte bra. men nu ska snart tärningarna vändas.
Sämsta 40k-minne: Sämsta minnet måste vara när mina Grey Knights blev totalt söndermosade av små demoner.
Bästa 40k-minne: När min chaos sorcerer gjorde min necron polares Deciever till en liten chaos spawn =) Jag gjorde en rofl irl
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Namn: Emil Pihlsgård
Ålder: Född 1979
Hemvist: Lund
Förening: Free Agent
Armé: Chaos Space Marines, Black Templars, Dark Eldar och lite annat skräp/småprojekt.
Meriter: 1:a placering i några småturneringar plus en massa topp-tio på samma nivå. Har nu sakta men säkert gått in
på den rankade nivån för att få möta fler motståndare och kanske även göra mig ett namn på rankingen.
Bästa 40K-minne: Den gamla goda tiden när mina Iron Warriors spöar allt och alla. Första gången man gick in i en butik som
sålde GW prylar. Min första 40K-turnering!
Sämsta 40K-minne: Att mina bossar (Deamon Prince, Marshal och Lord) under alla turneringar jag varit på bestämt sig för att 2 ettor på saves med 2 wounds kvar är en bra idé och ska genomföras i en av matcherna.
Att möta IG i tre av sex matcher på Warpstorm 3 var inte skoj.
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Spela lite nere på DMF, där finns en massa duktiga spelare att ge stryk.

Användarvisningsbild
pära

Inlägg av pära »

vakt-emil från wml?

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Kanske därför jag trodde mig känna igen honom?
(men bara väldigt lite)

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

pära skrev:vakt-emil från wml?
Jodå, jag har varit Vaktchef på WML. :twisted:
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Truant

Inlägg av Truant »

Namn: Martin Johansson
Ålder: 32
Hemvist: Stockholm
Förening: Rouge Trader

Armé: Dark Elves och numera 20 cadian troopers som är början på min IG armé
Meriter: Spelat Fantasy sedan -97, sneglat på 40k till och från och testat några gånger.

Sämsta 40k-minne: Tog beslutet att köpa, måla upp på 2 månader och spela med en 1000pts Necron armé, såldes två månader senare, mer statisk armé på upp till 1000pts är svårt att spela med.
Bästa 40k minne: Att få dra ihjäl 7 av 8 SW terminators med en demolision charge och avsluta den 8'e med sergantens laspistol!

Städarn

Inlägg av Städarn »

Namn: Erik Andersson
Ålder: 24
Hemvist: Göteborg
Förening: Ingen än. Känner väl en och en halv TOKare.
Armé: Space Marines och Space Wolfs.
Meriter: Inga, inom 40k i alla fall.
Bästa 40K-minne: När jag testade Rymd vikingarna för första gången, love at first ... ee, game?
Sämsta 40K-minne: Lysander står utom räckhåll för alla tau runda ett. Utom 8 firewarriors, som dödar honom....

Skriv svar