2000pts friendly
-
Lemmy Kilmister
2000pts friendly
Hej alla på forat!
Kan man klassa den här som friendly?
Wolfs 1145pts
HQ: Warlord Logan 275pts
Troops:
5 Wolfguards in Pod = 290pts
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
Angels of Black Metal (DA)855pts
HQ: Belial with TH + SH 190pts
Troops:
10 Terminators: SB + Fist + 2 CML 490pts
10 Tacticals: ML. Krak, Frag & Flakk, Melta Gun 175pts
Kan man klassa den här som friendly?
Wolfs 1145pts
HQ: Warlord Logan 275pts
Troops:
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
-Fist + SB
-Fist + SB
Fist + Ass Can
CF + SB
CF + SB
Angels of Black Metal (DA)855pts
HQ: Belial with TH + SH 190pts
Troops:
10 Terminators: SB + Fist + 2 CML 490pts
10 Tacticals: ML. Krak, Frag & Flakk, Melta Gun 175pts
Re: 2000pts friendly
Får terminators sitta i drop pods?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Lemmy Kilmister
Wolfs får inte deepa vanligt, måste podda
Belial gör bara terminators troops om DA är primary tyvärr
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
daskad skrev:Belial gör bara terminators troops om DA är primary tyvärr
Spelar ingen roll eftersom hans tacticals täcker troops-choicet då så termies blir elites
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Tänkte mer att han kanske inte ville spela en 10:a terminators om de inte är scoringFlogger skrev:daskad skrev:Belial gör bara terminators troops om DA är primary tyvärr
Spelar ingen roll eftersom hans tacticals täcker troops-choicet då så termies blir elites
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Jag skulle kalla listan "friendly", den är ganska snäll, men vissa arméer med dåligt med lågt AP kommer få problem att möta den. Dessutom kommer så mycket rakt ner i knät på motståndaren, så kolla upp att din motståndare kan hantera det ifall du vill ha en jämn match.
Dessutom vill du nog ha in en unit till så att du kan ha allt som vill vara i reserv, i reserv. Just nu har du 4 units (Logan, Belial, 10 Deathwing, 10 Tacticals) och två måste börja på plan. Jag antar att du bara vill ha 10 tacticals på brädet vid start, det löser du lätt genom att köpa dem som 2 femmor.
Dessutom vill du nog ha in en unit till så att du kan ha allt som vill vara i reserv, i reserv. Just nu har du 4 units (Logan, Belial, 10 Deathwing, 10 Tacticals) och två måste börja på plan. Jag antar att du bara vill ha 10 tacticals på brädet vid start, det löser du lätt genom att köpa dem som 2 femmor.
Alexander Merinen
-
Lemmy Kilmister
Jag tänkte att den blir lite ooptad om jag måste deploya Logan i Tacticals (som han inte kan boosta).
Ser ganska hård ut som folk säger mot folk utan ap men det som jag ser är ett brott mot fluffet! SW och DA allierar sig endast vid yttersta nödfall.
SW och DA är väl inte battle brothers så han får inte joina tacticals.Lemmy Kilmister skrev:Jag tänkte att den blir lite ooptad om jag måste deploya Logan i Tacticals (som han inte kan boosta).