Vad fan ska jag spela på Las Vegas Open?
- Lottomannen
Re: Vad fan ska jag spela på Las Vegas Open?
Har man bestämt sig om Escalation ännu? Ett D-vapen skulle ju tyvärr göra att bastionen blir avsevärt mer utsatt.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
escalation ska inte va med
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
-
Gonka Koff
Inte heller stronghold eller dataslates. Dessutom är 2++ med omrull nerfat till 2++ följt av 4++ (har jag för mig)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Gonka Koff skrev:Inte heller stronghold eller dataslates. Dessutom är 2++ med omrull nerfat till 2++ följt av 4++ (har jag för mig)
Grimoire var väl förbjuden? Eller tänker jag på Feast of Blades?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Re: Sv: Vad fan ska jag spela på Las Vegas Open?
det är feast och det är också ganska retarderatFlogger skrev:Gonka Koff skrev:Inte heller stronghold eller dataslates. Dessutom är 2++ med omrull nerfat till 2++ följt av 4++ (har jag för mig)
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Re: Sv: Vad fan ska jag spela på Las Vegas Open?
Det håller jag med om. Om de verkligen vill kompa kan vi väl bara skicka Flabbergastmallen till demkombat skrev:det är feast och det är också ganska retarderatFlogger skrev:Gonka Koff skrev:Inte heller stronghold eller dataslates. Dessutom är 2++ med omrull nerfat till 2++ följt av 4++ (har jag för mig)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Jag förslog faktiskt den för en kompis, han testspelade på sin klubb och älskade den. Och resten av klubben gillar den skarpt! Den är på g! Detta är visserligen utanför Detroit, men ändå! Gräsrotsrörelse ftw!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Daniel, jag pratade lite med reece, och kom in på FW chapter tactics. Han sa att de var okej så det gor köra Loth om man vill. 100% invis är ganska nice, eller om man istället vill ha iron arm, endurance och enfeeble är det också helt okej
Det är inte heller bara 40k saker som är allowed från FW. Allt som INTE är Gargaunt eller Super Heavy får hänga med.
Det är inte heller bara 40k saker som är allowed från FW. Allt som INTE är Gargaunt eller Super Heavy får hänga med.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!