Du är ju alltid sådärPapa D skrev:Plasma kannon russen heter inte:
Exterminator
Eridicator
Kan någon gissa vad den heter: jag kan fröken!!
Executioner
IG till gothcon, 1750 poäng
- theWatchman
- Inlägg: 2559
- Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09
Re: IG till gothcon, 1750 poäng
Re: IG till gothcon, 1750 poäng
Tack för tipsen. Jag vet att armén är spretig men det beror mest på att jag tar vad jag har. De outflankade enheterna är mest för att de är coola, inte för att de är särskilt bra, ett genomgående tema med armén.
Jag förstår poängen med att sätta Pask i en Vanquisher men jag tycker han funkar bra i en Exterminator också, även om han där blir lätt AT, för att han skjuter så himla mycket då (Plus att autokanonerna skjuter missiler om han står still
)
Jag vet att man ska ha Chimeror med heavy stubbers till förbannelse och lasta dem med veteraner med massor av special weapons, men det känns lite tråkigt. Jag tror dock inte jag hinner måla något nytt så det får nog bli mina gula spess mahriens som dyker upp på GC i alla fall. Tack för återkopplingen i alla fall.
Jag förstår poängen med att sätta Pask i en Vanquisher men jag tycker han funkar bra i en Exterminator också, även om han där blir lätt AT, för att han skjuter så himla mycket då (Plus att autokanonerna skjuter missiler om han står still
Jag vet att man ska ha Chimeror med heavy stubbers till förbannelse och lasta dem med veteraner med massor av special weapons, men det känns lite tråkigt. Jag tror dock inte jag hinner måla något nytt så det får nog bli mina gula spess mahriens som dyker upp på GC i alla fall. Tack för återkopplingen i alla fall.
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327