Tyrant 2x devourers
200p -2kp
Tyranid prime
80p -2kp
2 Hive guards
100p -6kp
2 Hive guards
100p -6kp
1 Zoanthrope
60p -3kp
20 Devilgaunts
200p -2kp
Mycetic spore
40p -2kp
20 Devilgaunts
200p -2kp
Mycetic spore
40p -2kp
10 Termagants
50p -2kp
10 Termagants
50p -2kp
Tyrannofex, rupture cannon
265p -4kp
2 Biovores
90p -2kp
Tyrannofex, rupture cannon
265p -4kp
För många monster -12kp
Komp 52
1740p
Vad tror ni går det att spela en sån här lista?
Ett annat sätt att spela Nids
- NilssonHarHund
- Inlägg: 974
- Blev medlem: 09 okt 2008, 00:22
Re: Ett annat sätt att spela Nids
Shootynids - jag gillar det!
-
the godfather
- Inlägg: 1051
- Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49
Re: Ett annat sätt att spela Nids
skyttenids är bra arme ja. fast det går lätt att göra denna arme bättre, tex guards till tyranten.
Re: Ett annat sätt att spela Nids
Aldrig mött nya nids än och har inte full koll på dess codex heller (har väl skummat igenom några gånger), men det ser ju ut som en rätt ok lista.
Alexander Merinen