Ett annat sätt att spela Nids

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Jacke
Inlägg: 1179
Blev medlem: 12 jul 2009, 23:09

Ett annat sätt att spela Nids

Inlägg av Jacke »

Tyrant 2x devourers
200p -2kp

Tyranid prime
80p -2kp

2 Hive guards
100p -6kp

2 Hive guards
100p -6kp

1 Zoanthrope
60p -3kp

20 Devilgaunts
200p -2kp

Mycetic spore
40p -2kp

20 Devilgaunts
200p -2kp

Mycetic spore
40p -2kp

10 Termagants
50p -2kp

10 Termagants
50p -2kp

Tyrannofex, rupture cannon
265p -4kp

2 Biovores
90p -2kp

Tyrannofex, rupture cannon
265p -4kp

För många monster -12kp

Komp 52
1740p

Vad tror ni går det att spela en sån här lista?

Användarvisningsbild
NilssonHarHund
Inlägg: 974
Blev medlem: 09 okt 2008, 00:22

Re: Ett annat sätt att spela Nids

Inlägg av NilssonHarHund »

Shootynids - jag gillar det!

the godfather
Inlägg: 1051
Blev medlem: 27 nov 2008, 11:49

Re: Ett annat sätt att spela Nids

Inlägg av the godfather »

skyttenids är bra arme ja. fast det går lätt att göra denna arme bättre, tex guards till tyranten.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Ett annat sätt att spela Nids

Inlägg av Zurken »

Aldrig mött nya nids än och har inte full koll på dess codex heller (har väl skummat igenom några gånger), men det ser ju ut som en rätt ok lista.
Alexander Merinen

Skriv svar