ironclad assault launchers
ironclad assault launchers
Var hittar man kostnaden för Ironclad Assault Launchers? Hittar det varken i nya Codex eller Index.
Re: ironclad assault launchers
De kostar inget. De är ingen wargear utan en ability.Nora skrev:Var hittar man kostnaden för Ironclad Assault Launchers? Hittar det varken i nya Codex eller Index.
Men under "WARGEAR OPTIONS" står det: • This model may take ironclad assault launchers.
Men jag antar att du har rätt, jag hittar som sagt inte någon kostnad för det...
Men jag antar att du har rätt, jag hittar som sagt inte någon kostnad för det...
Precis. De får ta det, men det kostar inget. Det är samma som t.ex en Librarian som får ta ett Jump Pack. De måste inte ta uppgraderingar, men det kostar inte heller något om de inte finns med i prislistanNora skrev:Men under "WARGEAR OPTIONS" står det: • This model may take ironclad assault launchers.
Librarian kostar 93 i grund och 116 med Jump pack, hen har (som alla andra som kan ta Jump Pack) flera rader i prislistan eftersom det kostar olika för olika modeller.Ancalagon skrev:Precis. De får ta det, men det kostar inget. Det är samma som t.ex en Librarian som får ta ett Jump Pack. De måste inte ta uppgraderingar, men det kostar inte heller något om de inte finns med i prislistanNora skrev:Men under "WARGEAR OPTIONS" står det: • This model may take ironclad assault launchers.
Sorry, det är jag som är ute och fyllekör. Exemplet var inte det bästa såklart, men finns det inget entry eller kostnad för en upgrade så kostar den inte heller något (t.ex Auto Launchers för Ironclads).Bengt skrev:Librarian kostar 93 i grund och 116 med Jump pack, hen har (som alla andra som kan ta Jump Pack) flera rader i prislistan eftersom det kostar olika för olika modeller.Ancalagon skrev:Precis. De får ta det, men det kostar inget. Det är samma som t.ex en Librarian som får ta ett Jump Pack. De måste inte ta uppgraderingar, men det kostar inte heller något om de inte finns med i prislistanNora skrev:Men under "WARGEAR OPTIONS" står det: • This model may take ironclad assault launchers.
och idag erratades de till att kosta 5 poäng.
https://17890-presscdn-0-51-pagely.netd ... er_1.0.pdf
https://17890-presscdn-0-51-pagely.netd ... er_1.0.pdf