Mech BT 1750pts

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Re: Mech BT 1750pts

Inlägg av Nefrums »

inte bara blir det billigare du får också en bättre machine spirit till din Landraider..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Getsemane
Inlägg: 20
Blev medlem: 13 dec 2008, 00:02

Re: Mech BT 1750pts

Inlägg av Getsemane »

Nefrums skrev:inte bara blir det billigare du får också en bättre machine spirit till din Landraider..
Det kan jag leva med, ska se hur jag vettigast kan spendera dessa.

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator
Inlägg: 3223
Blev medlem: 30 nov 2008, 12:52

Re: Mech BT 1750pts

Inlägg av HeadWar »

Getsemane skrev:Jag spelar inte söderut utan bor i Piteå, 100 mil norr om Sthlm.
Då är det nog tveksamt om du ska bry dig om SweFAQn. :) Vad jag vet används den bara söder om Dalälven.

Skriv svar