IG till varberg

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Re: IG till varberg

Inlägg av cadelin »

mina sådana argument brukar alltid gå till döva öron :) "Bara för att det är sämre än vanligt så är det inte dåligt, du får komp 1"

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

cadelin skrev:mina sådana argument brukar alltid gå till döva öron :) "Bara för att det är sämre än vanligt så är det inte dåligt, du får komp 1"
ha ha..
Jag har ju mitt namn på listan och det brukar också ge minus en hel del, :( Kompmall är bra.. Fast vi borde kanske skriva in minus för olika spelare i kompmallen med. :lol:

Nu har jag försökt göra en varierad lista som kommer att vara kul och lite svårare att spela med.

Hoppas bara att min bombard kommer snart från FW...
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

ja den ser ut som en härlig mellanbajslista jag gillart :)

Användarvisningsbild
pära

Inlägg av pära »

Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

:cry:

Bengtsson den yngre

Inlägg av Bengtsson den yngre »

Allvarligt, det här din bsklista - PBS + countercharge och mer scoring. Allt annat är i princip bytt mot något likvärdigt och vi kan väl vara överens om att din BSKlista var en av de hårdaste på turneringen.
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

nja. denna listan är 1750 så det finns lite mer av allt, men den har ändå lite mindre av allt.. fast med mer närstrid..

Användarvisningsbild
n00bn

Inlägg av n00bn »

Ja det här ser bra ut. Fast om någon annan hade lagt upp denna listan hade man naturligtvis varit mycker mer skeptisk. Den liknar en lista jag ska spela i Varberg som innehåller lite mindre guard och lite mer chaos space marines. Förresten vad ska 4 granatkastar squaden göra?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.

egge

Inlägg av egge »

Nefrums skrev:
cadelin skrev:mina sådana argument brukar alltid gå till döva öron :) "Bara för att det är sämre än vanligt så är det inte dåligt, du får komp 1"
ha ha..
Jag har ju mitt namn på listan och det brukar också ge minus en hel del, :( Kompmall är bra..
Tycker jag inte alls! Jag kompade din lista till Egge KP-varberg (när får jag hålla en muppig endagars igen, Hyllander&Carl? Folk verkade ändå tycka att det var lite kul) och kompade upp dina IG så in i helvete (och andras Tau) men lik förbannat kom du bara 4:a eller 5:a.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

egge skrev:(när får jag hålla en muppig endagars igen, Hylander&Carl? Folk verkade ändå tycka att det var lite kul)
Bara hitta ett datum som funkar för dig, så fixar vi väl det.

Skriv svar