Adepticon Orks

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Joakim

Re: Adepticon Orks

Inlägg av Joakim »

Jo jag vet, men då får jag typ Fimpa PK på något, kan skippa 1 ork i varje enhet och ha det på 4 av 5 bilar.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Do it!

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

Papa D skrev:Trolla fram 25p så du kan sätta boarding plank på alla vagnar.. då kan man stanna nära en dread och boxa ner den utan att den kan slå tillbaka, innan man åker vidare =) Boarding plank is the sheit!

/D
Ja efter att man gjort 3-4 S10 hits på en bil så är det ofta sjukt viktigt att göra 0.67 S9 hits till..

Men mot dreads kan det kanske vara värt det.. om nu dreads skulle vara ett problem att hantera med 5 deathrolas..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Joakim

Inlägg av Joakim »

Skadar det? Lite ball att köra på ett fordon 2" från ett annat och slå det också?

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jag tycker de e en nobrain upgrade som e grymt cool för 5p... är den super nödvändig, nah, men den har alltid varit bra för mig iaf.

Men de beror ju på vad man får offra, en klo, nope.. 3-4 orker, jo de tycker jag de e värt SÄRSKILT mot talon dreads med meltor å skit... E ju ganska mycke attacker, är ju en hel full assault, och man kan inte bli tillbaka slagen på...

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Skriv svar