Mongo HQ till IG!!!!

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Nefrums
Inlägg: 3147
Blev medlem: 02 okt 2008, 10:54

Mongo HQ till IG!!!!

Inlägg av Nefrums »

Jag bara måste spela med följande enhet nån gång.. vist 935p är ganska dyrt för en HQ squad till ig, men fan vad ball. 4 special caracters och garanterad first turn charge, om man får börja.


Company command squad $410
Medi pack, Carpace armour, Camo cloaks, Kell, Straken, Nork

Yarrick $185

4x prists $240
eviscerators

Valcyrie 100
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: Mongo HQ till IG!!!!

Inlägg av sourpus »

:lol: :lol: :lol:
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Mongo HQ till IG!!!!

Inlägg av speedfreek »

Fan vad synd, han hade bara Rhinos...

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Mongo HQ till IG!!!!

Inlägg av Flygmaskin »

10/10 tuffpoäng!

Och bara för att Jeppa är Jeppa så kommer han att vinna med enheten...
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator
Inlägg: 3896
Blev medlem: 13 jan 2009, 23:41
Ort: Kungsbacka (typ gbg)

Re: Mongo HQ till IG!!!!

Inlägg av Zurken »

Du måste bara köra med den gruppen! Ger 100 i rolighets komp!

EDIT: Bygg en super tuff lista runt dem också!!
Alexander Merinen

Skriv svar