Summerfight: så blev min lista.

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Hylander »

Liknar nästan en Nordlunds lista med en massa skräp hit och dit ;)

Vad tros?


HQ

Warboss 135p
- Bike, 5++, Klo


ELITE

5 Lootas 75p

5 Lootas 75p

5 Lootas 75p


TROOPS

10 Mongon på bågar 635p
- Waagh Banner, 5++, Påle, Painboy, 3x Klo, Stikkbombz

10 Gretchins 40p


FAST

1 Deffkoptas 35p

1 Deffkoptas 35p

1 Deffkoptas 35p


HEAVY

3 Kannons 60p

3 Kannons 60p

2 Kannons 20p


ALLIES

HQ

1 Lord Commissar 90p
- Cloak, Poweraxe


ELITE

1 Marbo 65p


TROOPS

5 PCS 35p
- Mortar

10 Inf Sq 70p
- AC, Poweraxe

10 Inf Sq 70p
- AC, Poweraxe

10 Inf Sq 60p
- AC

10 Inf Sq 70p
- LC

10 Inf Sq 70p
- LC


Utanför FOC

2 Priest 120p
- 2x Eviscerators
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Blom »

Det är inte Grey Knight..

Sjukt drygt med 8 big gunz battery nu när dem är sjukt hållbara.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av speedfreek »

Och jag känner mig förolämpad...

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Lillen »

Behövs stikkbombs längre på cyklar? Dom blir inte ner saktad av terräng eller?

Kimich
Inlägg: 513
Blev medlem: 19 apr 2011, 15:15
Ort: Stockholm

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Kimich »

Väldigt intressant lista, kan nog gå bra.

Varför P axe på commisaren och inte fist? poäng fråga kanske. Det luktar väldigt mkt stor ig blob, hur stor kommer den bli om man får fråga?
Kostar 2 kannons bara 20p? sjukt billigt i så fall.

Lycka till i banjoland :D

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av LillePer »

Skulle gissa 1 kanon. Så typo helt enkelt. 20p styck kan man lista ut...

Michael Carl
Inlägg: 994
Blev medlem: 05 nov 2008, 11:14

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Michael Carl »

Jag tror jag skall "råka" glömma ta med Lootas idag. :)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Serpent »

Bastard.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Mortarion »

Cloak funkar inte till resten av enheten längre. Den är FAQ:ad till att ge +1 cover save istället för Stealth.

Tirumbar
Inlägg: 514
Blev medlem: 04 feb 2010, 10:00

Re: Summerfight: så blev min lista.

Inlägg av Tirumbar »

Känns riktigt stabil o fin !

Skall bli kul att försöka klura ut hur man skall hantera om vi möts.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén

Skriv svar