Sida 1 av 3

Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 07:38
av Hylander
Liknar nästan en Nordlunds lista med en massa skräp hit och dit ;)

Vad tros?


HQ

Warboss 135p
- Bike, 5++, Klo


ELITE

5 Lootas 75p

5 Lootas 75p

5 Lootas 75p


TROOPS

10 Mongon på bågar 635p
- Waagh Banner, 5++, Påle, Painboy, 3x Klo, Stikkbombz

10 Gretchins 40p


FAST

1 Deffkoptas 35p

1 Deffkoptas 35p

1 Deffkoptas 35p


HEAVY

3 Kannons 60p

3 Kannons 60p

2 Kannons 20p


ALLIES

HQ

1 Lord Commissar 90p
- Cloak, Poweraxe


ELITE

1 Marbo 65p


TROOPS

5 PCS 35p
- Mortar

10 Inf Sq 70p
- AC, Poweraxe

10 Inf Sq 70p
- AC, Poweraxe

10 Inf Sq 60p
- AC

10 Inf Sq 70p
- LC

10 Inf Sq 70p
- LC


Utanför FOC

2 Priest 120p
- 2x Eviscerators

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 08:00
av Blom
Det är inte Grey Knight..

Sjukt drygt med 8 big gunz battery nu när dem är sjukt hållbara.

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 08:47
av speedfreek
Och jag känner mig förolämpad...

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 08:52
av Lillen
Behövs stikkbombs längre på cyklar? Dom blir inte ner saktad av terräng eller?

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 08:58
av Kimich
Väldigt intressant lista, kan nog gå bra.

Varför P axe på commisaren och inte fist? poäng fråga kanske. Det luktar väldigt mkt stor ig blob, hur stor kommer den bli om man får fråga?
Kostar 2 kannons bara 20p? sjukt billigt i så fall.

Lycka till i banjoland :D

Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 09:59
av LillePer
Skulle gissa 1 kanon. Så typo helt enkelt. 20p styck kan man lista ut...

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 10:33
av Michael Carl
Jag tror jag skall "råka" glömma ta med Lootas idag. :)

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 10:53
av Serpent
Bastard.

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 11:35
av Mortarion
Cloak funkar inte till resten av enheten längre. Den är FAQ:ad till att ge +1 cover save istället för Stealth.

Re: Summerfight: så blev min lista.

Postat: 01 aug 2012, 11:39
av Tirumbar
Känns riktigt stabil o fin !

Skall bli kul att försöka klura ut hur man skall hantera om vi möts.