Hallå,
I scout-reglerna står det att infantry, walkers och monstrous creatures bara får göra en 6" redployment och att alla andra får göra en 12" redeployment.
Min fråga är, vart placerar jag en Flying monstrous creature? Under "monstrous creatures" eller under "alla andra"?
/Charles
Scout Redeployment
Re: Scout Redeployment
Skulle gissa att RAW hamnar de under Monstrous Creatures.CharlesBlack skrev:Hallå,
I scout-reglerna står det att infantry, walkers och monstrous creatures bara får göra en 6" redployment och att alla andra får göra en 12" redeployment.
Min fråga är, vart placerar jag en Flying monstrous creature? Under "monstrous creatures" eller under "alla andra"?
/Charles
Flying monstrous creatures är en egen unit type. Alltså räknas de som "alla andra"
Yes box.Jonke skrev:Flying monstrous creatures är en egen unit type. Alltså räknas de som "alla andra"
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
-
CharlesBlack
2 mot 1, det kör vi på 
Tack för hjälpen
Tack för hjälpen
Ah, det är klart det är så det ligger till. Skyller på att jag sitter och surfar svenska40k på jobbet och blir förvirrad