Jag är inte tveksam till om det är OK att ändra på en modell under spelets gång. Jag är fullständigt övertygad om att det inte är tillåtet.
"Nu deepar vi och då står den på tå. Sen i min nästa runda är det dags för assault och då går den ner i spagat och får 4" längre chargerange!"
Man behöver inte ha en bas, men modellen skall vara samma hela spelet.
Soulgrinder bas?
Re: Soulgrinder bas?
Låter jätteskoj att flexa med sina grinders lite för fördelar. Nä det verkar förjävligt... Vilken grej, spelar någon seriöst så?
Kan ju förstå om det är helt omöjligt att placera den att man får justera lite men då räknas den ju ändå stå där det var tänkt från början.
Kan ju förstå om det är helt omöjligt att placera den att man får justera lite men då räknas den ju ändå stå där det var tänkt från början.
den är faktis inte för liten!DHettNeck skrev:Den är på tok för liten.MrCheeze skrev:Funkar inte den stora ovala?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
I stand corrected
Men det ser fortfarande väldigt "inklämt" ut 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
nja bra böj på benen & så! och nu har jag bara monerat upp för att testa!DHettNeck skrev:I stand correctedMen det ser fortfarande väldigt "inklämt" ut
man kan få mera liv i skiten med mera gång i benen!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Currently Working On:
...
Currently Working On:
...