Listor för alla lag
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: Listor för alla lag
Det har hittats lite fel, sammanställer någon dessa? Eller är det upp tll var och en att fixa?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
men me grav e de la som två?
Senast redigerad av 1 Munzter, redigerad totalt 27 gånger.
Count each model equipped with grav-gun as 2 bikes får de till 17?Papa D skrev:Har inte fler än 15 white scar bikers och inte fler än 21 bikes..
Det är nog bra om någon arrangör startar en lista, trist om det missas och det löses på plats med nödlösningar eller att några spelar med komp 2...refabricated skrev:Det har hittats lite fel, sammanställer någon dessa? Eller är det upp tll var och en att fixa?
Listorna i PDF, inget register och utan ändringar. Men för de som vill ladda ner till padda osv för att spara papper.
- Bilagor
-
- TTT listor.pdf
- (237.6 KiB) Nerladdad 218 gånger
LillePer skrev:Listorna i PDF, inget register och utan ändringar. Men för de som vill ladda ner till padda osv för att spara papper.
En bild säger mer än 1000 kaniner
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
+1imp skrev:LillePer skrev:Listorna i PDF, inget register och utan ändringar. Men för de som vill ladda ner till padda osv för att spara papper.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Det är ett copy paste fel som gör att det står komp 0, skall givetvis stå komp 1 ( för ADL ) så som jag har tolkat det ger inte en extra vindicator från DA komp för totalt 4a fordon med 13+ AV. Man får dock komp om dom alla tas från BA codexet, Det verkar oxå som att jag fick stöd för detta tidigare i tråden.Tror att grävskopas BA lista kommer vilja ta bort en pred/vindikator eller muren också, den har nämligen 2 och inte 0 i komp
Om detta nu är fel hoppas jag att arrangörerna medelar mig det.Nu skall vi se, notera att jag inte har hela komp-malls gruppen i ryggen. Detta är mer hur jag ser att mallen skall användas.
AV13, Det som göra att BA har straff på dessa, på samma sätt som necrons, är att de är snabba och kan röra sig ganska bra. Eller framför allt röra sig och skjuta. Att blanda in ytterligare en slö av13 från allies är enligt mig inte värt komp.
Skulle tro att det kompar.. handlar ju dels om att blocka AV13 spam.. svårt att hantera.. sen att man allierar in en 4e för att undvika minus tror jag arr ser som ost