Hylander skrev:Gött! kommer du ner på fredag för lite mys?jonte skrev:Jonas Nero anmäler sig.
TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
brucelennart
Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Tyvärr inte. Jag kör färdtjänsten med gast-delegationen på lördag.
Pendlajonte skrev:Tyvärr inte. Jag kör färdtjänsten med gast-delegationen på lördag.
Hylander skrev:Gött! kommer du ner på fredag för lite mys?jonte skrev:Jonas Nero anmäler sig.
Oavsett ser vi fram emot dina manliga, goa kramar på lördag-söndag!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Måste tyvärr avanmälan mig.
/Patrik Öjhage
/Patrik Öjhage
-
Michael Carl
Har inte gått igenom vilka listor som kommit in, men om det är någon som vet med sig att de glömt skicka listor ordna gärna det snarast.
-
Michael Carl
Saknar listor från följande personer:Michael Carl skrev:Har inte gått igenom vilka listor som kommit in, men om det är någon som vet med sig att de glömt skicka listor ordna gärna det snarast.
Andreas Kjell
Mattias Lindeberg
Samuel Bergström
Johan Barouta
Gustav Andersson
Oscar De Palma Miranda
Robin Kinnunen
Max Persson
Cemal Gülseven
Joakim Engström
Max har ställt in ja.LillePer skrev:Tror Max Persson har ställt in. Men ska försöka dubbelkolla.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Loudhoward
Listorna kommer när ni fått in alla antar jag? Kliar i fingrarna över att se vad jag ska få stryk av 
Sorry att jag var sen med listan men jag har skickat in den nu.