TOKpåsken 2017

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Re: TOKpåsken 2017

Inlägg av Spell Familiar »

Simpilicious skrev:
Spell Familiar skrev:Kan man skicka med ett personligt brev till sin lista? Tänker att jag behöver vara tydlig med hur dålig den egentligen är och att det varken finns Daemonweapon eller Helldrakes i den.
Får man en sneakpeek? ;) haha
No
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

jag kanske borde skriva ihop ett brev som försöker förklara att min lista inte är så hård som den är :P

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Neth_Oni skrev:jag kanske borde skriva ihop ett brev som försöker förklara att min lista inte är så hård som den är :P
Dito.
Därför är subkomp jobbigt!

Arrack

Inlägg av Arrack »

Spell Familiar skrev:
Neth_Oni skrev:jag kanske borde skriva ihop ett brev som försöker förklara att min lista inte är så hård som den är :P
Dito.
Jag antar att ni gjorde likadant i skolan..

"jag lovar magistern, min uppsats är mycket bättre än du tror. Så ge den ett bra betyg.."

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

jag var ironisk angående min, har full förståelse för om den hamnar på 0-2 nånstans i komp. Och eftersom den dessutom är väldigt klurig att spela och jag kommer tappa en massa poäng på kompen så är jag nöjd om jag tar mig till övre hälften den här gången :)

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Arrack skrev:
Spell Familiar skrev:
Dito.
Jag antar att ni gjorde likadant i skolan..

"jag lovar magistern, min uppsats är mycket bättre än du tror. Så ge den ett bra betyg.."
Man brukade kunna fråga magistern varför man fått ett visst betyg och vederbörande kunde i de flesta fall presentera någon form av lista på krav för de olika betygen. (Typ som en mall för betygen..)
Vad som var mer sällsynt var att man fick svaret: "nä, du alla andra har gjort så mycket bättre uppsatser så du får IG."

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Spell Familiar skrev:
Man brukade kunna fråga magistern varför man fått ett visst betyg och vederbörande kunde i de flesta fall presentera någon form av lista på krav för de olika betygen. (Typ som en mall för betygen..)
Vad som var mer sällsynt var att man fick svaret: "nä, du alla andra har gjort så mycket bättre uppsatser så du får IG."
Du har inte gått i högstadiet under 80-talet och tidiga 90-talet, eller..? Det var annars standardfrasen: "Tyvärr, femmorna är slut. Ni är för bra i den här klassen."
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Sa han... Bittert ;)

Skickat från min PLK-L01 via Tapatalk
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Spell Familiar

Serpent skrev:
Spell Familiar skrev:
Du har inte gått i högstadiet under 80-talet och tidiga 90-talet, eller..? Det var annars standardfrasen: "Tyvärr, femmorna är slut. Ni är för bra i den här klassen."
Nix, högstadiet var slutet på 90-talet. När all musik var skit och vita snubbar med hiphopbyxor var fett inne... (I was not a popular kid...)

Edit* 90-talet var förmodligen historiens sämsta decenium. Eat a bag of dicks 90-talet, a full bag!

majbjörn

Inlägg av majbjörn »

Finns det någon ETA på uppdragen?
Martin Isdal

Skriv svar