Anmälan minikampanjen 10 december
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Anmälan minikampanjen 10 december
jag omanmäler mig till traitor ig på kaos sidan för att det är fluffigare än några rebel grots.
min ledare blir da gulle
min ledare blir da gulle
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
OK. Namn på armén och commandern?the godfather skrev:sätt mig på ig då.Mortarion skrev:@godfather: Jag behöver veta armé innan du är anmäld.
wohoo, didi kommer
Är det dina grots som har bytt sida eller är det en ny armé?jag omanmäler mig till traitor ig på kaos sidan för att det är fluffigare än några rebel grots.
min ledare blir da gulle
det är grotsen som byter sida men för enkelhetn och fluffens skull så är det bättre att kalla dem för traior guard
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
-
the godfather
var fan är alla anmälningar?
-
the godfather
Består forumet endast av rankingkåta elitister?
Ooan. Flytta skiten till Ylva lika gärna..
Håller med tobbe, riktigt tråkigt att inte fler hänger på en sån här cool och nytänkande grej.
Jag är sugen, men krockar dessvärre med julfesten på jobbet och jag vill ragga på en kollega, så det har förtur. Annars hade jag lätt vart på. 
Dont shit were you eat!evr skrev:Jag är sugen, men krockar dessvärre med julfesten på jobbet och jag vill ragga på en kollega, så det har förtur. Annars hade jag lätt vart på.
Håller med suger att folk inte anmäler sig direkt och spenderar 7h+ i bilen för att åka ner på en riktigt cool en dagars kampanj (från linköping räknat). Jävla rankingkåta elitister är va de är!the godfather skrev:Består forumet endast av rankingkåta elitister?
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet
-
the godfather
jämför istället med senaste varbergarrangemanget, som var standard turnering.Flychten skrev:Håller med suger att folk inte anmäler sig direkt och spenderar 7h+ i bilen för att åka ner på en riktigt cool en dagars kampanj (från linköping räknat). Jävla rankingkåta elitister är va de är!
fixxa hennes nr så ringer jag och fixxxar ihopa er på telefon istället. så kan du vara med...evr skrev:Jag är sugen, men krockar dessvärre med julfesten på jobbet och jag vill ragga på en kollega, så det har förtur. Annars hade jag lätt vart på.