Listor

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Re: Listor

Inlägg av Katarsis »

Då har listan 4 HQs. Men listan är på 40p för lite, så jag misstänker verkligen att det är en enhet Grots som tappats bort i copy-paste.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
The Gretchin

Inlägg av The Gretchin »

Vi pratar om olika listor. 114 har missat Grots som du säger. 83 får inte alliera men det går att lägga om allieringen i det vanliga CAD:et. ;)
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).

Michael Carl

Inlägg av Michael Carl »

Orks 114 saknar mycket riktigt en enhet Grots, jag hade fått in en korrigerad lista men glömt ändra det. Det skall vara fixat nu dock.

Nora

Inlägg av Nora »

Hur uppdaterar man sin lista så att kompen blir utskriven? Just står det "komp 0" på min lista.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Nora skrev:Hur uppdaterar man sin lista så att kompen blir utskriven? Just står det "komp 0" på min lista.
PMa MC misstänker jag så fixar han det efterhand.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Max

Inlägg av Max »

Nr 83 var bara uppdelad i olika delar för att det kunde varit ett problem med målningen av de två detatchen. Problemet är löst så bara att slå ihop.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Lista 30 (nurgle demoner)

Han har skrivit kompen på 17,5 men har 3 levels som kan slå på malefic daemonology och därmed kompar han 16,5. Kanske bara har missat att Ku'Gath är level 1 psyker.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Men kug'ath får inte slå på maelific? Han är lvl 1(nurgle). Dvs låst att slå där enligt codex.

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

LillePer skrev:Men kug'ath får inte slå på maelific? Han är lvl 1(nurgle). Dvs låst att slå där enligt codex.
Oj, det borde du berätta för alla som spelar Horrors att de inte får slå på Malefic (identisk wording).
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Poäng. Jag har förmodligen fel då ;)

Skriv svar