Listor
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Listor
Då har listan 4 HQs. Men listan är på 40p för lite, så jag misstänker verkligen att det är en enhet Grots som tappats bort i copy-paste.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- The Gretchin
Vi pratar om olika listor. 114 har missat Grots som du säger. 83 får inte alliera men det går att lägga om allieringen i det vanliga CAD:et. 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
-
Michael Carl
Orks 114 saknar mycket riktigt en enhet Grots, jag hade fått in en korrigerad lista men glömt ändra det. Det skall vara fixat nu dock.
Hur uppdaterar man sin lista så att kompen blir utskriven? Just står det "komp 0" på min lista.
PMa MC misstänker jag så fixar han det efterhand.Nora skrev:Hur uppdaterar man sin lista så att kompen blir utskriven? Just står det "komp 0" på min lista.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Nr 83 var bara uppdelad i olika delar för att det kunde varit ett problem med målningen av de två detatchen. Problemet är löst så bara att slå ihop.
Lista 30 (nurgle demoner)
Han har skrivit kompen på 17,5 men har 3 levels som kan slå på malefic daemonology och därmed kompar han 16,5. Kanske bara har missat att Ku'Gath är level 1 psyker.
Han har skrivit kompen på 17,5 men har 3 levels som kan slå på malefic daemonology och därmed kompar han 16,5. Kanske bara har missat att Ku'Gath är level 1 psyker.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Men kug'ath får inte slå på maelific? Han är lvl 1(nurgle). Dvs låst att slå där enligt codex.
Oj, det borde du berätta för alla som spelar Horrors att de inte får slå på Malefic (identisk wording).LillePer skrev:Men kug'ath får inte slå på maelific? Han är lvl 1(nurgle). Dvs låst att slå där enligt codex.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen