TOKpåsken 2017
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOKpåsken 2017
Hur ser man på marines som är (konsekvent) basade på 25mm-baser nu för tiden? Är det OK?
-
Michael Carl
Det är inga problem.
-
Land_Raider
Glöm inte skicka in listorna idag gubbar!
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
damn, kom på att jag inte skrev med magiskolorna jag kan rulla på, bara c1. Så de jag har att rulla på är Telekinesis och Pyromancy
Peppad inför helgen, hotell bokat och ny Chaos Lord på konverteringsbordet. Lite ledsamt att det bara är typ 30 pers, påskhelgen brukar innebära ~100 spelnördar i en rejäl malström av tärningskastande.
Men kanske får bortfallet av så många spelare/konventsdeltagare från GothCon dem att ge oss 40K-spelare lite mer support nästa år?
Men kanske får bortfallet av så många spelare/konventsdeltagare från GothCon dem att ge oss 40K-spelare lite mer support nästa år?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det kräver ju att någon faktiskt tar på sig arrangemanget också 
Men hoppas kan man!
Men hoppas kan man!
Ja, i vår mening är det ju GC som skall köra 40k. Men i brist på spel så..Serpent skrev:Peppad inför helgen, hotell bokat och ny Chaos Lord på konverteringsbordet. Lite ledsamt att det bara är typ 30 pers, påskhelgen brukar innebära ~100 spelnördar i en rejäl malström av tärningskastande.![]()
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Michael Carl
Fixade detNeth_Oni skrev:damn, kom på att jag inte skrev med magiskolorna jag kan rulla på, bara c1. Så de jag har att rulla på är Telekinesis och Pyromancy
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Har ni inte kompat klart än? Hela helgen har ju gått.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!