TOKSPELEN 28/2 - 1/3
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: TOKSPELEN 28/2 - 1/3
@arrangörer
Det verkar finnas en ny uppdaterad rules-pack. Kan ni ladda upp denna här inför turnering.
Det verkar finnas en ny uppdaterad rules-pack. Kan ni ladda upp denna här inför turnering.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Mitt i alla anmälningar är jag rädd att jag måste göra tvärtom. Det har kommit en massa tråkig verklighet och gjort sig påmind. Så, Hans Bogg avanmäler sig 
Naarg! Ska ju dessutom spela psykertung lista.refabricated skrev:Du och jag i 4:e matchen på lördagOlof skrev:Anmäler Olof Esters!
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- refabricated
Då vill jag inte leka mer! Jag tar någon annan!Olof skrev:Naarg! Ska ju dessutom spela psykertung lista.refabricated skrev:Du och jag i 4:e matchen på lördagOlof skrev:Anmäler Olof Esters!
Ja det kommer vi göra.refabricated skrev:Kommer ni köra på samma sätt med fort som de kommer(verkar) köra på ETC?
Dvs. de sätts ut i deployment och enda begränsningen är att de inte får stå i/ovanpå impass terräng?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Uppdaterat anmälningarna.
Dessutom. Listinskicket flyttas fram en vecka (till den 21/2). Detta då vi inte skall kompa något utan bara presentera listorna för folk att klaga på
Dessutom. Listinskicket flyttas fram en vecka (till den 21/2). Detta då vi inte skall kompa något utan bara presentera listorna för folk att klaga på
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Gustav Andersson får avanmäla sig pga. jobb 
-
Loudhoward
Någon som kör från skåneland (aka danmark jr) lördag morgon som har plats i bil och lust att plocka upp i helsingborg? Försöker lösa logistiken för att kunna delta!
Bensinpengar, hyfsat sällskap och påfyllning av kaffe utlovas!
@Hylander datumändringen. Gäller det endast listinskick eller även anmälan?
Bensinpengar, hyfsat sällskap och påfyllning av kaffe utlovas!
- refabricated
@Loudhoward
Jag kommer köra upp fredag kväll. Åker från malmö 16-17.
Med i bilen finns redan Dag och Ola så där e säkert plats för dig om det passar att åka fredag kväll.
@Hylander
Laddar du upp senaste riktlinjedokumentet, där det bl.a. står vilka fortifikationer man får använda. Finns på kaptensforumet till ETC.
Jag kommer köra upp fredag kväll. Åker från malmö 16-17.
Med i bilen finns redan Dag och Ola så där e säkert plats för dig om det passar att åka fredag kväll.
@Hylander
Laddar du upp senaste riktlinjedokumentet, där det bl.a. står vilka fortifikationer man får använda. Finns på kaptensforumet till ETC.
Funkar på båda.Loudhoward skrev:
AijtSkåne Snyggot skrev: @Hylander