Listor

Återkommande turneringar i Varberg

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander

Flygmaskin

Re: Listor

Inlägg av Flygmaskin »

Hylander skrev:Men jag har ju desillusionerat folk nu ju. Alla skulle ju genomskåda detta ..
Folk glömmer så snabbt.
Människomat, till exempel spannmål.

Enochia

Inlägg av Enochia »

Tack komp gruppen för allt slit, är riktigt pepp
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

thismeanswarmate

Inlägg av thismeanswarmate »

Enochia skrev:Tack komp gruppen för allt slit, är riktigt pepp
Instämmer helt! Riktigt grymt att ni tar er an att subkompa allt. Kommer bli riktigt skoj i helgen!
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Gött att ni tackar innan kompen är ute. Efteråt kanske det inte är lika livat ;)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Konfa

Inlägg av Konfa »

Är det ikväll som gäller? Så att man hinner förbi systemet för lite tröstsprit?

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Konfa skrev:Är det ikväll som gäller? Så att man hinner förbi systemet för lite tröstsprit?
Allt är kompat och MC skall försöka få ordning på allt tills ikväll så att det blir vackert presenterat. Om det skiter sig så kommer det imorgon men troligast ikväll. Gravölen eller Skumpan bör således inhandlas i eftermiddag.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

thismeanswarmate

Kan vara jag som är snurrig, men kompen ligger väl redan uppe? Min lista har annan komp än den jag skickade in iaf (och de flesta andra jag har i huvet).
By my calculations Spiders Georg would have to eat 58,405,479 and a half spider a day. About 41,000 spiders a second. Obviously Spiders Georg is fucking insane.

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Haha, din egenräknade komp ligger inne ja, men vi har subkompat hela kalaset. Den får man vänta på tills DJ ÄmCee (see what I did there?) plippeliblobbat färdigt.
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

thismeanswarmate

Det är det jag menar. Min egenräknade komp var 17, och nu är den inte det längre.

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Jahaaaaa... Jag ska luska lite i varför det är / har blivit så. Eller så väntar vi på färdigkompat ikväll/imorgon så blir det inga slirigheter :)
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Skriv svar