Listor
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Listor
Min tes är att MC hämtar siffrorna från samma ställe. Så när kompen ändras så ändrades de även i listan vi ser?
-
Michael Carl
Kompen här:
http://speltok.se/teamtournament/regist ... n=showarmy
är uppdaterad med subkomp.
Kommer fixa in det i TTO så man kan se det lite tydligare sorterat efter lag mm.
http://speltok.se/teamtournament/regist ... n=showarmy
är uppdaterad med subkomp.
Kommer fixa in det i TTO så man kan se det lite tydligare sorterat efter lag mm.
Och nu blev det tyst i tråden.....
Alla kollar kompen för glatta livet för att ,tja jag gissar på 1h, snart börja posta hur (/&¤R#&R¤% fel vi som kompar har ..
Alla kollar kompen för glatta livet för att ,tja jag gissar på 1h, snart börja posta hur (/&¤R#&R¤% fel vi som kompar har ..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Och nu börjas det...LillePer skrev:Sjukt nöjd jag blev höjd 0.1![]()
Sen att laget tappade ca 3 är en annan sak...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Åkte ner ett och laget åkte upp 4. Blir helt enkelt att jag får prestera som fan nu då!
Gnäll, sa ni? Absolut!
GK, ID68, komp 18. Hur tänkte ni nu? 3 Conversion Beamers och två hoppande Dreadknights? Den räknas alltså som ett endaste steg hårdare än min kisslista ID57 (som dessutom räknas som hårdare än ID19 med betydligt mer rörlighet och hårdare skytte).
Team Bitter hälsar att vi uppenbarligen varken kan kompopta eller subkompopta.
GK, ID68, komp 18. Hur tänkte ni nu? 3 Conversion Beamers och två hoppande Dreadknights? Den räknas alltså som ett endaste steg hårdare än min kisslista ID57 (som dessutom räknas som hårdare än ID19 med betydligt mer rörlighet och hårdare skytte).
Team Bitter hälsar att vi uppenbarligen varken kan kompopta eller subkompopta.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Hahaha, va kassa ni är på att mallopta, vi blev sänkta 5LillePer skrev:Hehe nejdå. Det var 100% väntat. Puss på er !
och då blev min lista inte sänkte alls, för jag har gömt min ost så bra
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Kul att få se kompen. Kom som väntat ett steg lägre än mitt personliga tycke, så so far so good