Team Tournament 2013
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Team Tournament 2013
Det ryktas om att RA har betalat. Annars tar vi det på Krita, vetladu änna. Majorna style!
- Skcuzzlebumm
Och när han säger stora losblockers han mena Kebnekaise...Hylander skrev:så kommer vi bygga ett med mkt terräng (stora losblockers)
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Team Bitter har nu pyntat!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Innan varje match enligt min egen högst personliga åsikt. Känns som att mallen är skriven efter det tänket också. (varje möjlighet till combivapen i pod osv kompar ju)
Det är så codexen är skriven och det var mest i 5e vi spelade annorlunda för att det var lättare att kompa då.
Det är så codexen är skriven och det var mest i 5e vi spelade annorlunda för att det var lättare att kompa då.
InstämmerLillePer skrev:Innan varje match enligt min egen högst personliga åsikt. Känns som att mallen är skriven efter det tänket också. (varje möjlighet till combivapen i pod osv kompar ju)
En bild säger mer än 1000 kaniner
Skall inte denna turnering vara rankad? Hittar inte den på svenska40k's första sida...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Vi har nog bara glömt att lägga till den där. (Jag skall ju iofs inte spela så....)egge skrev:Skall inte denna turnering vara rankad? Hittar inte den på svenska40k's första sida...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Eftersom tråden börjar bli lite oöverskådlig och den här frågan är för viktig så får ni ursäkta mig om den redan ställts.
Ok att suga en finöl på plats?
Vi kan se det som komp..
Ok att suga en finöl på plats?
Vi kan se det som komp..
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
Yupp det är det. Dock så ber vi er att vara klart noggrannare med vart flaskor/burkar hamnar i år. Så ta gärna en öl eller två men se till att tomburkarna inte "göms".Jochen skrev: Ok att suga en finöl på plats?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.