Team Tournament 2013
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Re: Team Tournament 2013
Ähh, bara att puttra på istället för att stanna och skjuta lite.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Håller med Flogger att anledningen till varför den inte får flyttas är ju för att den är Fragile till den grad att du inte ens kan springa med den. Så hur man då skulle kunna slänga upp den på en flakmoppe och skumpa iväg med den känns väldigt märkligt.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Att jogga med skiten känns konstigt, men att ge sig in i brottnings matcher känns ok?
Kan vi släppa detta nu? Reglerna är glasklara...
Kan vi släppa detta nu? Reglerna är glasklara...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
För att gå över till viktigare saker, när kommer listorna publiceras för granskning? Till helgen? Pretty please 
- Skcuzzlebumm
För mig det är ett tradeoff - man få åker 6" i movement och sen 6" med turbo, men bike enheter är alltid små och har få modellerna. Då är det lättare att döda dem. Mot infantry som kan bli väldigt stor och då kan överleva längre men kan inte åker så snabbt med relic.
Senast redigerad av 1 Skcuzzlebumm, redigerad totalt 24 gånger.
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Hmm, konvertera en guardian som kör flakmoppe för att markera vilken enhet som har reliken....?
Ynick skrev:Håller med Flogger att anledningen till varför den inte får flyttas är ju för att den är Fragile till den grad att du inte ens kan springa med den. Så hur man då skulle kunna slänga upp den på en flakmoppe och skumpa iväg med den känns väldigt märkligt.
Ni som missade detta så vart det ironi.Hylander skrev:Fortsätt diskutera det.... bara trolla på. *suck*
Saken är rulad så släpp det. Att något är fragilt i en flufftext är för övrigt inte regler..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
+1LillePer skrev:För att gå över till viktigare saker, när kommer listorna publiceras för granskning? Till helgen? Pretty please
Jo! Om en Space marine dör så plockas 100 av motståndarnas modeller bort!Hylander skrev:Ni som missade detta så vart det ironi.Hylander skrev:Fortsätt diskutera det.... bara trolla på. *suck*
Saken är rulad så släpp det. Att något är fragilt i en flufftext är för övrigt inte regler..
Och jag är också intresserad av att veta när listorna släpps så att vi kan få våra listor totalt sågade.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Hmm.. Man får asså turbo-boosta 6" med reliken, inte 36? Isåfall är det inte en så big deal
jag vill också se listorna!!