WarCon 2014, Ostsingel och dubbelmys!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: WarCon 2014, Ostsingel och dubbelmys!
Peta in mig med Per som hans + 1
Que?MFL skrev:Blir osten och dubbeln 6:e eller 7:e?
Osten är den 11:e juli, myset 12-13:e juli.
Eller fattade jag dig helt fel nu?
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jävligt uppfattat! Välkommen!Joakim skrev:Peta in mig med Per som hans + 1
- Optimus Prime
- Optimus Prime
- The Gretchin
Edition tror jag att hen menar. Det släpps ju en ny om två veckor.Trulsante skrev:Que?MFL skrev:Blir osten och dubbeln 6:e eller 7:e?
Osten är den 11:e juli, myset 12-13:e juli.
Eller fattade jag dig helt fel nu?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Men herreminjisses! Det borde jag listat ut. Skyller på det som finns i glaset...
Jag ska ta ett snack med Hylander och MC. Men min personliga åsikt är att vi lika gärna kan testa den beryktade 7th
Jag ska ta ett snack med Hylander och MC. Men min personliga åsikt är att vi lika gärna kan testa den beryktade 7th
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Perfekt! För ganska längesedan när 6th kom stod vi där 4 fånar runt bordet!
det var en dålig exempellista måste jag säga, det står inget om vilken chapter tactic han använder.
Ja' än't bittä'!
Men om det blir 7ed borde det väl rimligtvis bli kompfritt oxå? Eller hinner ni (o vi) lära oss alla reglerna plus att man får så pass bra koll på vad den nya osten är så ni kan subjektiv kompa?
Massuppfitta mig rätt, jag är helt för att köra turneringen med 7e.
Massuppfitta mig rätt, jag är helt för att köra turneringen med 7e.
Jag tycker nog man kan våga sig på att kompa dubbeln. Vill du ha en syndabock att dela skulden med Hylander?
Sist det var subkomp i 6th så blev vår armé helt felkompad då folk var helt livrädda för flyers (vi hade dakkajet+flyrant) och detta var även anledningen att vi förra året tog en snuskhård lista, för vi kände att om vi lika väl ska kompas dåligt kan vi väl lika väl spela något hårt?
Så ska ni subkompa i 7e så vid Oden ta er tiden att sätta er in i vad som är bra och vad som är dåligt och kompa ordentligt. Alternativt kör ni vår nya GoB-komp som vi jobbar på, den kommer nog fungera rätt bra
Så ska ni subkompa i 7e så vid Oden ta er tiden att sätta er in i vad som är bra och vad som är dåligt och kompa ordentligt. Alternativt kör ni vår nya GoB-komp som vi jobbar på, den kommer nog fungera rätt bra
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen