Oavsett vad de bestämmer så blir ju TTT som vanligt bästa turneringen på året
TTT-officiell Information
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TTT-officiell Information
Jag skulle vilja påstå att det är självklart att TOKarna har sista ordet i hur de ska arrangera sin turnering. Sen att folk får tycka till och komma med idéer är väl ingen nackdel? Arrangemanget kan ju ignorera eller läsa igenom bäst de vill.
- Spell Familiar
Men det är viktigt att vi "småfolk" får uttrycka våra synpunkter. Sen gör cheferna som vanligt vad de vill. Precis som i övriga samhället. It works.LillePer skrev:Jag skulle vilja påstå att det är självklart att TOKarna har sista ordet i hur de ska arrangera sin turnering. Sen att folk får tycka till och komma med idéer är väl ingen nackdel? Arrangemanget kan ju ignorera eller läsa igenom bäst de vill.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Hur går det med restriktionerna? Jag funderar på att köra samma på QFA, men det börjar brinna lite i knutarna.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Ah jag börjar också känna viss stress angående restriktionerna, tiden går snabbt. Allt funkar för
Min del bara man vet vad som gäller
Min del bara man vet vad som gäller
Jag har inside info som säger att Pär, MC och Daniel jobbar på det i detta nu... 
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Jag kommer renskriva en del imorgon. Därefter skall boysen kolla på det åsså postar vi snartast dvs i mitten av veckan (håller tummarna)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ahh! The suspense is killing me 
Håller tummarna för att det inte blir Highlander. Då blir der inga Harlequins på TTT
Med restriktionen med max två enheter av varje typ så blir listorna dessutom lite roligare...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
lite famous last words över det där.benmannen skrev:Håller tummarna för att det inte blir Highlander. Då blir der inga Harlequins på TTTMed restriktionen med max två enheter av varje typ så blir listorna dessutom lite roligare...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/