TOK 27 - 18:e juni 2011
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 27 - 18:e juni 2011
Max Person är långsam på att anmäla sig eller så är jag blind?
My thoughts exactly. ^^the godfather skrev:jag anmäler mig. metaltown är dyrt!
Han är nog bara långsam.Joakim skrev:Max Person är långsam på att anmäla sig eller så är jag blind?
Jag kollade igenom tråden man hans namn vart inte med. Jag skriver upp honom på reserven så får ni bekräfta eller dementera snarast
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Tönt, jag ska vara där på fredagen. Turnering på lördagen. Bra kompromissthe godfather skrev:jag anmäler mig. metaltown är dyrt!
(Framförallt eftersom de flesta bra banden spelar på fredagen.)
- speedfreek
Fan vad många felstavare som är med...
Jag anmäler mig som reserv och räknar med revansch.
Jag anmäler mig som reserv och räknar med revansch.
Eftersom jag är dum och måste cykla runt en jävla sjö den 18e får jag avanmäla mig.
Robin Fredman
PS.
Lägg turneringen på ett bättre datum nästa år, har för mig att ni lyckades pricka vätternrundan då med.... Bastards.
DS.
Robin Fredman
PS.
Lägg turneringen på ett bättre datum nästa år, har för mig att ni lyckades pricka vätternrundan då med.... Bastards.
DS.
Det är aldrig bra att vara ute och cykla...RobinF skrev:Eftersom jag är dum och måste cykla runt en jävla sjö den 18e får jag avanmäla mig.
Robin Fredman
PS.
DS.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Max är därmed på plan!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.