WarCon 2014, Ostsingel och dubbelmys!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: WarCon 2014, Ostsingel och dubbelmys!
Fan va kul Linus å Ooan! Välkomna ska ni vara!!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime
- Optimus Prime
Synd att jag inte kan komma, ha så kul alla andra och krama hylander 
ARRRRRRRRRRRR!!
<VäS>
-Dark Eldar, Necrons
-Van Saar
<VäS>
-Dark Eldar, Necrons
-Van Saar
Hur funkar det med Pods och sånt? Räknas de för hela armén eller var för sig?
(2SM Pods och 3BA Pods, tex?)
(2SM Pods och 3BA Pods, tex?)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Borde vara separat. (Är ändå separata arméer som råkar dela FOC) Så exemplet ovan ger 1 SM och 2 BA.
- The Gretchin
Bumpar den här fråganMichael Carl skrev:För singelturneringen kör vi troligtvis samma som gäller på ETC, så någon kanske vet vad som är sagt där?The Gretchin skrev:Kör ni med nya orkcodexet eller gamla? Nya släpps i affär på lördag.
Angeånde hur det blir på dubbeln, så skall jag prata med Pär om det när han kommer hem från semestern, men om inte han protesterar för mycket så tycker jag nog vi kör på nya.
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
För att bumpa Gretchin ytterligare, vi skall ju spela ihop så det är ganska aktuellt att veta vilket codex som gäller 
Kommer Gahzkhull var tillåten att spela, han är ju numera en Lord of War och inget HQ choice?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
- bolterochkniv
Duh-doy ser att Elias Österlund och Olof Esters har missat att anmälan sig till dubbelmyset! Finns det ännu tid?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
-
patrik thoren
Gahzkhull är alltid okej att ha!

- The Gretchin
Vad jag har sett så verkar LoW vara tillåtet på ETC (och därför även här), men det ska nog någon annan svara på.Flogger skrev:Kommer Gahzkhull var tillåten att spela, han är ju numera en Lord of War och inget HQ choice?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).