Om den tajta kompen får en till att bryta WYSIWYG på typ varje enhet, är detta något man ska höra av sig till TOs om eller är det något som bara påverkar målningspoängen?
Lite info om detta skulle uppskattas.
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Nu är jag inte en arrangör, men i varberg har det alltid varit "hellre fria än fälla".majbjörn skrev:Hur hårt är det med WYSIWYG?
Om den tajta kompen får en till att bryta WYSIWYG på typ varje enhet, är detta något man ska höra av sig till TOs om eller är det något som bara påverkar målningspoängen?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Det beror lite på. Skicka gärna ett PM till någon av oss så kan vi kolla på det.refabricated skrev:Nu är jag inte en arrangör, men i varberg har det alltid varit "hellre fria än fälla".majbjörn skrev:Hur hårt är det med WYSIWYG?
Sålänge man inte kan blanda ihop gubbar eller misstolka vad gubben har för prylar när man jämnför arme med arme-lista så tror jag det kommer vara ok. Men för att vara säker så skulle jag maila/pm:a MC / Kejlle / Hylander med exakt vad det handlar om och kanske bilder.
Ok jag ger mig. Det fanns musik som uppfanns efter 80-talet. Bevis enligt listan ovan.Youndi skrev:Meh, vad var det för bös ni lyssnade på egentligen? På 90-talet? När norsk black metal uppfanns?
Mayhem
Darkthrone
Isengard
Satyricon
Hades Almighty
Samt förstås höjdpunkten av all musik någonsin: EMPEROR
Tror inte det är så det funkar. Tror du skickar in som vanligt, får reda på din komp och är du inte nöjd eller vad man ska säga så kan du skicka in en annan lättare/hårdare variant.fauh skrev:När får man skicka in en lista och få den "provkompad"?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Det är desutom också meningslöst att få en "test-komp" eftersom kompen bara är relativ, så det fyller ingen funkition att veta sin komp utan att veta vad alla andra listor kompar.refabricated skrev:Tror inte det är så det funkar. Tror du skickar in som vanligt, får reda på din komp och är du inte nöjd eller vad man ska säga så kan du skicka in en annan lättare/hårdare variant.fauh skrev:När får man skicka in en lista och få den "provkompad"?
Provkompning i dess fulla bemärkelse skulle nog innebära en massa oönskat extrajobb.
Vi kommer att kompa inom en vecka skulle jag tro. Jag ogillar att ha saker efter mig...Simpilicious skrev:Har ni satt någon deadline på när ni senast ska återkommit med sin subjektiva komp?
Väntar med att köpa/fixa vissa modeller förrän jag sett hur min lista döms. Men vill också inte behöva stressmåla upp nåt nytt (pga eventuella ändringar i lista pga subkomp) ett par dagar innan turneringen helst.
Ser fram emot turneringen, ska bli skoj!