Med bra menar jag inte samma sak som dig, men jag har samma erfarenhet. Det är bra att få stryk av Jeppa, på det stora helaspeedfreek skrev:Jag har placerat mig två av mina tre bästa placeringar på ett halvår genom att bli whipead av Jeppa.
Det visade sig vara en mycket bättre taktik än att vara obesegrad av Jeppa...
TOK 27 - 18:e juni 2011
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: TOK 27 - 18:e juni 2011
My face against your fist - style! Sjukt bra.Asplund skrev:Med bra menar jag inte samma sak som dig, men jag har samma erfarenhet. Det är bra att få stryk av Jeppa, på det stora helaspeedfreek skrev:Jag har placerat mig två av mina tre bästa placeringar på ett halvår genom att bli whipead av Jeppa.
Det visade sig vara en mycket bättre taktik än att vara obesegrad av Jeppa...
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Hmm, vann precis två biljetter. Tyvärr verkar de vara personliga.Windbite skrev:Ack! kom just på att det här är ju samma dag som Cityracet i göteborg, som jag redan köpt biljett tillFår börja leta andra turneringar
Äre någon från skåne som ska bila upp dit? Jag är nämligen en passagerare som mer än gärna betalar för mig själv i en s.k. carpool 
Är det målnings KRAV, eller missar man bara 15p om man dyker upp med omålade gubbar?
Jag vill gärna spela med mina ny inköpta Chaos Space Marines (Fabius Bile lista), men de blir nog inte färdigmålade så snabbt. Annars får det blir BA igen.
Jag vill gärna spela med mina ny inköpta Chaos Space Marines (Fabius Bile lista), men de blir nog inte färdigmålade så snabbt. Annars får det blir BA igen.
Alexander Merinen
-
Michael Carl
Omålat ger 0 poäng i målning, så då tappar du mycket riktigt 15 poäng.
-
Silvertejp
Är det någon som tänker åka bil från Göteborg så hakar jag gärna på, betalar självklart min del av bensinen.
-
the godfather
jag har 3 små platser i min lilla bil.
kan ta dig per o zurk
kan ta dig per o zurk
-
Silvertejp
Låter kanon!the godfather skrev:jag har 3 små platser i min lilla bil.
kan ta dig per o zurk
Har ett par frågor gällande uppdragen..
I night fight-uppdraget, räknas "en enhet troops" som enhet + transport, eller räknas marines i rhino som två enheter?
När man ska kontrollera zoner, kan transporter och andra icke-scoring-enheter kontrollera dem? Måste hela zonen vara fri från fiender, eller är det den med flest enheter i zonen som kontrollerar den?
I night fight-uppdraget, räknas "en enhet troops" som enhet + transport, eller räknas marines i rhino som två enheter?
När man ska kontrollera zoner, kan transporter och andra icke-scoring-enheter kontrollera dem? Måste hela zonen vara fri från fiender, eller är det den med flest enheter i zonen som kontrollerar den?