WarCon - Ostsingel + Dubbelmys
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: WarCon - Ostsingel + Dubbelmys
Gustaf Friberg vill gärna med och osta på fredagen, men skall "tyvärr" på bröllop på lördagen.
Skall man betala till Warcon också för att fullborda anmälan, förutom listinskicket?
Skall man betala till Warcon också för att fullborda anmälan, förutom listinskicket?
Du kan betala i dörren om du vill. Najs att du dyker upp men prio alltså.. .bröllop...frigobben skrev:Gustaf Friberg vill gärna med och osta på fredagen, men skall "tyvärr" på bröllop på lördagen.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Får tyvärr avanmäla Olof Svensson och Johan Ljungström, det blev andra planer.
Jag vet, jag vet... Tror släkten blir lite upprörd om jag inte kommer på min systers bröllop.Hylander skrev:Du kan betala i dörren om du vill. Najs att du dyker upp men prio alltså.. .bröllop...frigobben skrev:Gustaf Friberg vill gärna med och osta på fredagen, men skall "tyvärr" på bröllop på lördagen.
Tick tock...tick tock....snart e veckan slutHylander skrev:
BTW Missions kommer i veckan.
MITTZ skrev:Tick tock...tick tock....snart e veckan slutHylander skrev:
Jag och MC snackade om det idag och det ligger på mitt bord. Jag skall skriva den och MC fixa dem snygga. Ursäkta att vi blivit sena.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Lugnt...Hylander skrev:MITTZ skrev:Tick tock...tick tock....snart e veckan slutHylander skrev:
Jag och MC snackade om det idag och det ligger på mitt bord. Jag skall skriva den och MC fixa dem snygga. Ursäkta att vi blivit sena.
Hets! - it's what makes me tick
Om det fortfarande går så anmäler jag mig till OSTen på fredag eftersom jag har ingen annan att spela med D:
"You have ruled this galaxy for ten thousand years, yet have little of account to show for your efforts. Such failure must be as depressing to bear as it is pathetic to behold."
-Imotekh the Stormlord
-Imotekh the Stormlord
-
BLOODLETTERS
Ska man skicka in lista till endagarsturneringen idag eller det är bara till dubbelturneringen som det ska skickas in listor?
Samt när kan vi hoppas på att få se missions till turneringarna?
Samt när kan vi hoppas på att få se missions till turneringarna?
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Endagars är okmpat så det behövs inte. Jag skall jag på MC ang missions.