Det är inte så att man inte börjar "kolla på dom" innan dom finns tryckta. Men man behöver också tid att speltesta och hitta kryphål, så att inget kommer in före det finns på papper är också en bra speltestningsperiod.
1+
Detta är egentligen helt fel ställe att snacka om detta men jag tycker bättre om en vältestad komp än något som bara kastas ut så är det massor av hål/obalans i kompen.
Bättre att lägga energin på Space Marines nu när dom släpps och att få en balans mellan dom olika Codexarna på komp 1.
Oj, där steg min tänkta demonlista från 0 till 4 i komp! iochförsig vettigt, det kändes som det kunde bli väldigt hårda listor i gamla mallen med komp 1.
Har jag fattat det rätt att det bara är tröskelkomp 1 och inte någon aktiv komp?
Oj, där steg min tänkta demonlista från 0 till 4 i komp! iochförsig vettigt, det kändes som det kunde bli väldigt hårda listor i gamla mallen med komp 1.
Har jag fattat det rätt att det bara är tröskelkomp 1 och inte någon aktiv komp?
Nu har jag läst igenom missions och börjat skriva frågor om dem, efter att kollat så ingen frågat samma sak i den här tråden då jag bestämmer mig för att faktiskt kontrollera att det är aktuella missions som länken anger. Hittar egentligen ingen info om det men jag misstänker att de missions som finns uppe är till ett annat konvent?