TOKpåsken 2017
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
- Spell Familiar
Re: TOKpåsken 2017
Försökte lägga in min lista men när jag klickar på "Glömt mitt lösenord" kommer jag till en blank sida.
Min spontan lösning är att maila den till kjelle så kan han lägga in den rätt eller nått.
Min spontan lösning är att maila den till kjelle så kan han lägga in den rätt eller nått.
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."
Snacka med MC det är han som håller i sidan..Spell Familiar skrev:Försökte lägga in min lista men när jag klickar på "Glömt mitt lösenord" kommer jag till en blank sida.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Kan inte välja lista...
ska jag ta den 'bra och roliga' eller den 'roliga och bra'?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Ta den snabbspelande. Mer tid att tjöta skit med mig dårefabricated skrev:Kan inte välja lista...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hur gör vi med målningspoängen om man genuint inte kunnat måla sina modeller? Jag väntar på en beställning med färg nämligen men företaget i fråga har haft slut på varor i 3 veckor nu. Jag kan inte vända mig någon annanstans heller för de skall skicka ersättningsgrejer som var skadade i en tidigare order också. Så nu sitter jag här och stirrar på omålade modeller på skrivbordet framför mig medan dagarna tickar iväg.
Själv är jag i fasen "plus i komp eller en lista som kan uträtta nåt?"...refabricated skrev:Kan inte välja lista...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Spell Familiar
Serpent skrev:Själv är jag i fasen "plus i komp eller en lista som kan uträtta nåt?"...refabricated skrev:Kan inte välja lista...
Beroende på armé, skulle jag säga. Dålig codex=skit i kompen, Bra codex=Värt att överväga
Mitt beslut fattades när jag kände efter vad jag vill lira!
- Spell Familiar
Ignorera ovanstående, hade skrivit fel lösenord.... sopaSpell Familiar skrev:Försökte lägga in min lista men när jag klickar på "Glömt mitt lösenord" kommer jag till en blank sida.
Edit: Listan är inne, btw!
För min del är det Night Lords, valet är mellan fluffiga men ack så ömtåliga Raptors och hyfsade men lägre kompade cyklar... Vet inte om Traitor Legions räknas som ett "bra" Codex, min uppfattning är att två Marinecyklar med Grav blåser bort det som inte är i hårt cover.Spell Familiar skrev:Serpent skrev:Själv är jag i fasen "plus i komp eller en lista som kan uträtta nåt?"...refabricated skrev:Kan inte välja lista...
Beroende på armé, skulle jag säga. Dålig codex=skit i kompen, Bra codex=Värt att överväga
Mitt beslut fattades när jag kände efter vad jag vill lira!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Gräset är alltid grönt 'där borta' 
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!