Inställt, lås (Västerås Summerbash)
Inställt, lås (Västerås Summerbash)
Turneringen inställd, vi återkommer i höst!
Senast redigerad av 4 Olov, redigerad totalt 1 gång.
Re: Västerås Summerbash 2013 8-9 Juni
Mathias Lamu anmäler sig, han önskar även frukost och sovplats 
EDIT: Hur ser det ut med missions? Alltid kul att få anpassa listan efter "rådande omständigheter".
EDIT: Hur ser det ut med missions? Alltid kul att få anpassa listan efter "rådande omständigheter".
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-
Höh? Ska båda justera skillnaden? Så om komp 0 och komp 2 spelar 6-6, så blir det 10-2?Olov skrev:1. Din komp kommer att ge dig en startpoäng, som du sedan behåller hela turneringen ut. Denna kommer även att användas för att lotta swissen i första
Komp 0 ger dig 4 poäng
Komp 1 ger dig 2 poäng
Komp 2 ger dig 0 poäng
2. Aktiv komp i varje match. Varje match spelas om totalt 12 poäng, dvs lika blir 6-6. När ni räknat ut ert resultat så justeras det med skillnaden i komp där den med lägre komp får lägga till skillnaden gentemot den med högre komp som drar ifrån skillnaden.
Nja, de första är startpoäng, bara skillnaden justeras. dvs det blir 8-4 till komp 0 spelarenCaptaingallas skrev:Höh? Ska båda justera skillnaden? Så om komp 0 och komp 2 spelar 6-6, så blir det 10-2?Olov skrev:1. Din komp kommer att ge dig en startpoäng, som du sedan behåller hela turneringen ut. Denna kommer även att användas för att lotta swissen i första
Komp 0 ger dig 4 poäng
Komp 1 ger dig 2 poäng
Komp 2 ger dig 0 poäng
2. Aktiv komp i varje match. Varje match spelas om totalt 12 poäng, dvs lika blir 6-6. När ni räknat ut ert resultat så justeras det med skillnaden i komp där den med lägre komp får lägga till skillnaden gentemot den med högre komp som drar ifrån skillnaden.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Av nu förstår jag. (Det lät lite väl hårt mot komp 2.) Tack!
-
vagabond08
Anh Pham anmäler sig och ta gärna frukost och sovplats tack
Senast redigerad av 1 vagabond08, redigerad totalt 22 gånger.
"As if I don't have enough to deal with, they basically turn Mephiston into a vampire Jesus" - Hitler says
Anmäler Tobias Rundström, jag skulle gärna vilja ha frukost och sovplats.
Jag är intresserad om det blir av !
Vad är minimiantalet antal deltagare för att det kommer bli av ?
Vad är minimiantalet antal deltagare för att det kommer bli av ?
Nu kan jag tyvärr inte ändå på grund av jobb, men ligger det inte redan 2 andra turneringar den här helgen? Iaf en i Norrköping som jag hade tänkt åka på innan jag fick chock-schemat för sommaren