Stockholm 40k-turnering, endagars, 23 mars, 1500
Re: Stockholm 40k-turnering, endagars, 23 mars, 1500
tänkte bara dubbel kolla det är ingen poäng för målning utan bara minimum krav?
och påverkar målningen på något sätt?
och påverkar målningen på något sätt?
/Kickern
Så länge jag kan se vad det är min armé förintar, tänker jag inte gnälla 
"What would Buffy do?"
Lista inskickad 
-
max_elmgren
Nej jag har dragit ned på målningskraven för denna turneringen. Målningen ger inga poäng. Men best painted pris däremot.
-
Gonka Koff
Jaha, jag har just spenderat 5 timmar på målning inför turneringen. Jaja, jag betraktar ju hursomhellst målning på samma sätt som en normalmedveten kvinna betraktar sin klädsel inför en festlighet; man vill ju visa opp sig lixom.max_elmgren skrev:Nej jag har dragit ned på målningskraven för denna turneringen. Målningen ger inga poäng. Men best painted pris däremot.
Ostig eldarlista skickad, hoppas att inte möta flygande grejjer, Tjoo!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Lista inskickad! Woof! 
Är det någon som har en extra large blast att låna ut under turneringen?
Jag har massor. Kan ta med en extra. Vit necronarmé spelar jagKonfa skrev:Är det någon som har en extra large blast att låna ut under turneringen?
-
max_elmgren
Är det inte nån som glömt skicka in sin lista? det har kommit in 24 stycken vad jag kan se, om det skulle vara nån som är sjukt sugen att gå på turneringen men som tror det är för sent, dra lite i dem posta här skicka in en lista och så får den vara med, vi vill ju vara så många som möjligt. Ser fram emot imorgon.
See ya!
See ya!
Jag skickade in min lista men fick ingen bekräftelse... Kom den fram, från Stefan Viterstedt?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves