Saknar listor
Re: Saknar listor
team awsome lazer kan av olika anledningar inte vara med i år så nu vet ni.
//Alex Ljung
Hylander: Ska du inte säga fasiken också om Lag husbils frånfall? :p
"Dom kallar mig Gud."
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Knappast, nu kan ju något annat lag vinna i årElrik skrev:Hylander: Ska du inte säga fasiken också om Lag husbils frånfall? :p
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
- theWatchman
Ja tycker det suger att husbilarna inte är med i år. Har faktiskt peppat jäkligt hårt på o få möta skåningarna... 
- speedfreek
Dom har inget coolt namn...Elrik skrev:Hylander: Ska du inte säga fasiken också om Lag husbils frånfall? :p
Men visst fasiken saknas de. Lite synd att de köra WM istället men de kanske behöver lite utmaning
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
du kan få ett het one on one med en skåning om du verkligen vill...theWatchman skrev:Ja tycker det suger att husbilarna inte är med i år. Har faktiskt peppat jäkligt hårt på o få möta skåningarna...
Veni, Vidi, Rectum
Och där insåg jag att jag kommer sakna lag Husbil.Warholm skrev:du kan få ett het one on one med en skåning om du verkligen vill...theWatchman skrev:Ja tycker det suger att husbilarna inte är med i år. Har faktiskt peppat jäkligt hårt på o få möta skåningarna...
- theWatchman
De vet du att jag villWarholm skrev:du kan få ett het one on one med en skåning om du verkligen vill...theWatchman skrev:Ja tycker det suger att husbilarna inte är med i år. Har faktiskt peppat jäkligt hårt på o få möta skåningarna...
Ingen fara, du kommer få möta skåningar ändån. Nytt lag med i år och jag kommer personligen i min egna husbil.theWatchman skrev:Ja tycker det suger att husbilarna inte är med i år. Har faktiskt peppat jäkligt hårt på o få möta skåningarna...