Vettcon 17-18 Mars
Re: Vettcon 17-18 Mars
Provar igen
- Bilagor
-
- WettCon Listor1.pdf
- (150.16 KiB) Nerladdad 220 gånger
Christofer "Koftan" Andersson
Serpent skrev:För att Tadaotoko genom sina listor här det senaste året övertagit kronan?Gonka Koff skrev:Varför skriver inte kungen av copypaste (Marshal) i den här tråden?
Jag, Johan Lindqvist, har nu skickat in min lista. Ursäkta att den kom in för sent. Det hade fallit helt ur huvudet.
Tycker det är coolt hur jävla lika Figges och Fredrik Rubens listor är ^^
Ja alltså, det är alltså min, Fredrik Rabéns, lista som står utan namn, utan verkar heta Librarian - Null Zone, Gate of Infinity osv.
Det är ju naturligtvis ett unikare namn än mitt eget, så om folk kallar mig det under turneringen blir jag oerhört... glad/ledsen/konfunderad
Det är ju naturligtvis ett unikare namn än mitt eget, så om folk kallar mig det under turneringen blir jag oerhört... glad/ledsen/konfunderad
Det var dig jag menade, jag får ursäkta att jag stavade ditt namn fel. Och jag får även be om ursäkt för hur listan blev. Tyckte jag vad noga med att skriva namn och armé högst up på alla.Frejdruk skrev:Ja alltså, det är alltså min, Fredrik Rabéns, lista som står utan namn, utan verkar heta Librarian - Null Zone, Gate of Infinity osv.
Samuel Bergström lista tillhör i själva verket Karl-johan Wallander. Den som tydligen hade rea på Razorbacks och melta guns..
Apor är ute, danskar med röda läppar är inne !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Inget att be om ursäkt för med namnet, jag har sett Mycket värre än så! Tydligen ett svårstavat efternamn haha
om bara en bokstav är fel är det nära nog att haha 
Säg det till Utter^^Tirumbar skrev:Apor är ute, danskar med röda läppar är inne !
Librarianskallar kostar 5pts och inte 3pts av någon anledning.
-
Gonka Koff
Åh, herrejösses! Ska du spela med DANSKEN!!??!! Fy faaaan va ostigt!! Han kommer ju spöa skiten ur allt.Tirumbar skrev:Apor är ute, danskar med röda läppar är inne !
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham