Självfallet!speedfreek skrev:Som lagkapten kan man väl beordra en lagmedlem istället?
Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
Re: Lagturnering på BSK 2011 - 4-6 november
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Hmm, det ger ju en del möjligheter...till katastrofHylander skrev:Självfallet!speedfreek skrev:Som lagkapten kan man väl beordra en lagmedlem istället?
Senast redigerad av 1 imp, redigerad totalt 30 gånger.
En bild säger mer än 1000 kaniner
- speedfreek
Det blir bara katastrof om alla börjar anmäla sina lag lite hur som helst på eget initiativ.
Men om Tröger behöver sova, så kan han ju be(ordra) en lagkamrat att anmäla dem istället.
Och det gick att lösa dubbelanmälningarna på GothCon, så det går nog här också...
Men om Tröger behöver sova, så kan han ju be(ordra) en lagkamrat att anmäla dem istället.
Och det gick att lösa dubbelanmälningarna på GothCon, så det går nog här också...
Vi kan ju inte hindra någon från att anmäla ett lag. Om sedan två personer, som tänkt spela i samma lag, anmäler var sitt så är det synd men det felet är svårt att undvika. Då får vi väl snällt rensa i databasen. I första skedet anmäls ju bara laget med anmälaren som kapten (MC du får rätta om jag har fel.)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Tack för att du där löste mitt problem, lagkamrat.speedfreek skrev:Som lagkapten kan man väl beordra en lagmedlem istället?
- speedfreek
Jag är sjukt dålig på att följa order...
- The Gretchin
Vad ska man skriva i anmälan?
Räcker det med lagets namn eller ska medlemmarnas också vara med?
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
The Gretchin skrev:Vad ska man skriva i anmälan?
Läs och du skall finna.Hylander skrev:Vi kommer försöka vara tydliga med när anmälan öppnar. Alla spelarnas namn behövs inte utan först kommer laget att anmälas, sedan kommer listorna in och de behöver inte vara personliga, om jag inte minns fel...
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Re:
jag önskar min son hade det i stället.Olof skrev:Ni behöver inte vara oroliga för fel i listorna eftersom Papa D finns. Han har armylistbergers syndrom.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."