Borlänge smackdown 2012
-
Mattias Moraeus
Re: Borlänge smackdown 2012
Avanmäler mig och ola.
Synd att det blev 6th.
Har för lite tid att läsa på.
Synd att det blev 6th.
Har för lite tid att läsa på.
oj vad vi är nere på få spelare nu...
Men kanske kan vi få tillbaka de flammande delfinerna nu när det är 6th ed?
Sen vet jag att det är någre fler i KiB som vill spela men inte orkat anmäla sig än
Men kanske kan vi få tillbaka de flammande delfinerna nu när det är 6th ed?
Sen vet jag att det är någre fler i KiB som vill spela men inte orkat anmäla sig än
Vi delfiner hållet oss fortfarande borta då vi känner att vi inte alls har koll på reglerna och inte orkar kolla bok under hela tuneringen
Flaming Dolphins
Mattias Englund, RT, anmäler sig. Möjligt att jag får med mig Robert och Andreas också.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Katarsis skrev:Mattias Englund, RT, anmäler sig. Möjligt att jag får med mig Robert och Andreas också.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Jag blir borta så gott som hela dagen imorgon för att spela lite 6th ed. och jobbar söndag, men hoppas se ett gäng armélistor och lite fler anmälda stockholmare när jag kommer hem söndag kväll 
Oh, är listinskick fortfarande den 8e? Vore det inte en idé att ge spelarna lite mer än en vecka med en ny edition att räkna ut sin armélista om det ändå är okompat? Alternativt, vad är minuset för försent inskickad lista? 
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Ja jag fick boken i Torsdags och det känns lite stressigt att få ihop nåt vettigt tills på Söndag redan. Som Mattias skrev så behöver dom inte granskas för komp så en vecka innan borde väl räcka? Större chans att fler anmäler sig om det finns lite mer tid att testa grejer.
Och fortifications ska man få köra med? Men dom skall ju placeras ut innan all annan terräng, hur löser du det? Summerfight i Kinna kommer att köra utan fort just pga det.
Och fortifications ska man få köra med? Men dom skall ju placeras ut innan all annan terräng, hur löser du det? Summerfight i Kinna kommer att köra utan fort just pga det.
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Olov Winroth anmäler sig